;
سرگرمی

اگر بتوانید پلنگ برفی را در 8 ثانیه روی کوه ها ببینید، آدم دقیقی هستید!

تست قدرت بینایی با پلنگ برفی؛ توهمات نوری تصاویری گیج کننده از اشیا و اقلام خاص هستند. آنها معمولاً چیزها را به گونه ای پنهان می کنند که هرگز نتوانید شیء یا مورد پنهان شده را در نگاه اول ببینید. این معماهای واهی راهی عالی برای هماهنگ کردن حواس با مغز شما هستند. آنها یک راه موثر برای تمرین ذهنی و تجدید ذهن شما هستند.

اگر به دنبال راهی برای به چالش کشیدن خود و در عین حال تفریح ​​هستید، به جای درستی آمده اید. ذهن خود را با تست قدرت بینایی با پلنگ برفی آزمایش کنید.

 

تصویر تست قدرت بینایی با پلنگ برفی

تست قدرت بینایی با پلنگ برفی 1

.

.

.

به تصویر زیر دقت کنید. این عکس توسط Max Waugh هنگام بازدید از کوه های آلتای در غرب مغولستان گرفته شده است. واو می گوید که مستقر در سیاتل، واشنگتن است، “نشان دادن این گربه ها دشوار است.” از آنجایی که پیدا کردن پلنگ در این تصویر بسیار دشوار است، این فرصتی عالی برای شماست تا مهارت‌های مشاهده خود را تقویت کنید. زمین کوهستانی در این عکس یک پلنگ برفی را در جایی پنهان کرده است. اکنون می دانید که وظیفه شما یافتن گربه بزرگ است. شما همچنین از محدودیت زمانی آگاه هستید.پس عجله کنید که وقتتا رو به پایان می باشد.

.

.

.

پاسخ تست قدرت بینایی با پلنگ برفی

پلنگ برفی در قسمت پایین سمت راست تصویر پنهان شده است. خز تیره و خرمایی این حیوان به طرز شگفت انگیزی با چشم انداز کوهستانی ترکیب می شود. به نظر می رسد که نشسته و آماده حمله است.

تست قدرت بینایی با پلنگ برفی 2

آیا تست قدرت بینایی با پلنگ برفی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × چهار =

دکمه بازگشت به بالا