;
سرگرمی

آزمون هوش شناخت مادر گرگینه: اگه باهوشی سریع بگو مادر کدوم دختر یک گرگینه می باشد؟

آزمون هوش شناخت مادر گرگینه؛ در تصویر آزمون هوش شناخت مادر گرگینه ما دو تصویر متفاوت را داریم که در آن دو دختر خانم دیده می شوند که مادر یکی از آنها گرگینه می باشد،میتونی بگی مادر کدومشون یک گرگینه می باشد؟

برای حل کردن این آزمون هوش تصویری تنها 7 ثانیه فرصت دارید،پس با دقت به تصویر نگاه کنید تا بتوانید جواب آزمون هوش شناخت مادر گرگینه را بدهید.

شاید جالب باشد: تو گران ترین مدرسه دنیا چه خبره؟!!

تصویر آزمون هوش شناخت مادر گرگینه

آزمون هوش شناخت مادر گرگینه 1

شاید جالب باشد: علت چاق بودن زنان قاجار: واقعا مرد ایرونی چاق دوست داره؟؟

.

.

.

از حداکثر مهارت های شناختی خود استفاده کرده و نشان دهید که یک کارآگاه خبره هستید.  برای رمزگشایی لازم است، دقت کنید، تمرکز خود را به حداکثر برسانید و تمام جزئیات تصویر آزمون هوش شناخت مادر گرگینه را تجزیه و تحلیل کنید.

.

.

.

جالب است: آزمون هوش شناخت زن یا مرد؛ اگه گفتین کدوم فرد داره دروغ میگه؟

پاسخ آزمون هوش شناخت مادر گرگینه

احتمالا خیلی ها دختر سمت چپی را به خاطر شرایط نامرتب و کثیف اتاق خابش به عنوان کسی که مادر گرگینه دارد انتخاب کرده اند ولی اگر دقت کنیم وی فقط یک دختر شلخته و نامرتب می باشد،همچنین وجود ظرف غذای سگ و قلاده آن نشان می دهد که وی دارای سگ خانگی می باشد.

اما دختر سمت راستی بر خلاف ظاهر مرتبش دارای مادری گرگینه می باشد،اگر به تخت خابی که در تصویر دیده می شود دقت کنید می بینید که دستبند هایی به تخت بسته شده است تا هنگامی که مادرش تبدیل به گرگینه می شود نتواند از اتاق خارج شود تا تهدیدی علیه مردم نشود.

اینم ببین: آزمون هوش شناخت شبح؛ از بین افراد در تصویر کدومشون انسان نیست و یک شبح می باشد؟

آزمون هوش شناخت مادر گرگینه 2

آیا آزمون هوش شناخت مادر گرگینه را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

همچنین ببینید: تفاوت تصویری مرد غارنشین و همسرش را در 12 ثانیه پیدا کن و نشون بده چقدر ریزبینی.

گرگینه چیست؟

گرگینه (انگلیسی: werewolf) بر اساس افسانه‌های باستانی برخی افراد حین کامل شدن ماه در آسمان شب به هیولایی تبدیل می‌شوند که از نیم تنه گرگ و نیم دیگر انسان تشکیل شده است. در زمان تبدیل شدن انسان به گرگینه فرد به درنده‌ای شکارچی و خونخوار تبدیل می‌شود که هیچ کنترلی روی رفتارش ندارد.

در طول تاریخ گرگینه ها در کتب و فیلم های سینمایی و سریال های ترسناک و فانتزی حضور پررنگی داشته اند. در ادبیات میتوان به مجموعه کتاب های گرگ و میش نوشته استفانی میر و هری پاتر نوشته جی. کی. رولینگ و زوزه ابلیس در بندر مه آلود نوشته احسان صادقی حمزه اشاره کرد. همچنین در فیلم های جهان زیرین (زیرزمین)، ون هلسینگ، گرگ (با بازی جک نیکلسون)، سربازان سگی، گرگینه:هیولایی میان ما و… نام برد. در سریال های خاطرات خوناشام ، اصیل ها میتوان از حضور گرگینه ها نام برد .

همچنین ببینید: تفاوت تصویری دختر نظافت چی؛ بین دو تا تصویر سه تا اختلاف وجود داره که یک تیزبین میتونه ببینه

کاربرد معماها در افزایش ضریب هوشی و نبوغ اجتماعی

این تست‌های IQ به این منظور است که ذهن ما را به کار بیاندازد و هوش ما را بفهمد. علاوه بر این، آنها تفکر تحلیلی و عقلانی را توسعه می دهند و به ما کمک می کنند تا در هنگام جستجوی پاسخ برای داده های “مشکل” خود را کشف کنیم. در حین حل این تست ها، ذهن ما در تصمیم گیری درست حتی در زندگی روزمره بسیار آموزش می بیند.

بازی‌های ذهنی تمرین‌های مغزی عالی هستند، علاوه بر آموزش سرعت پردازش اطلاعات توسط مغز، بازی‌ها می‌توانند به بهبود حافظه نیز کمک کنند.

شاید جالب باشد: در تست شناسایی پرستار بچه تقلبی،یکی از پرستارها زن نیست به نظر شما کدوم یکیه؟

چرا معماها بهترین چالش سرگرمی برای کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان محسوب میشن؟

معما یکی از سرگرمی های جذاب و هیجان انگیزی محسوب می شود که جدا از جنبه تفریح و سرگرمی بدون هزینه، میزان بهره هوشی افراد را می سنجد، دورهمی ها و میهمانی ها بهانه خوبی برای به چالش کشیدن ذهن حاضرین با طرح یک معما می باشد و به نوعی جو مهیجی ایجاد خواهد شد. چراکه بعضی مواقع پاسخ دادن به یک معمای آسان چنان درگیر کننده و گمراه کننده می شود که فرد پاسخ دهنده دچار هیجان و ذوق زدگی می شود، چه برسد به زمانیکه معما سخت و غیرقابل فهم باشد.

مغز همه‌ی ما قابلیت‌های زیادی برای حل مسئله‌های پیچیده داره. این‌قدر قدرتمند که محاسبات و مسئله‌های پیچیده رو در حالی که تابه‌حال تجربه نکرده، در طول چند دقیقه حل کنه. تا به حال به این فکر کردی که چطور مغز می‌تونه همه‌ی این پیچیدگی‌ها رو مدیریت کنه؟ یا از خودت پرسیدی که زمان حل معما، چه قسمت‌هایی از مغز درگیر میشه؟

مطالب پیشنهادی ما:

تست هوش جمع سه میوه؛اگه خودتو باهوش میگیری در 7 ثانیه بگو جمع نهایی چند میشه؟

تست هوش ریاضی جمع میوه؛ کسایی که ریاضیشون خوبه در کمترین زمان ممکن میتونن این تست رو حل کنن.

تفاوت تصویری دریاچه و ماهیگیر؛ افرادی که تیزبینن به راحتی میتونن تفاوت دوتا تصویر رو پیدا کنن.

تست شخصیت برگ و پر؛ آیا به راحتی اعتماد می کنید؟ آیا مشکوک هستید؟ اولین چیزی که می بینید آن را آشکار می کند

آزمون هوش شناخت زن یا مرد؛ اگه گفتین کدوم فرد داره دروغ میگه؟

تست بینایی آبنبات چوبی متفاوت؛فقط آدمای بادقت میتونن آبنباتی که با بقیه فرق میکنه رو در 10 ثانیه گیر بیاره

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + ده =

دکمه بازگشت به بالا