;
سرگرمی

آزمون هوش شناسایی غذای سمی؛ با توجه به تصویر کدوم غذا سمی می باشد،در 7 ثانیه میتونی بگی؟

آزمون هوش شناسایی غذای سمی؛ در تصویر آزمون هوش شناسایی غذای سمی ما کارآگاه مشهور داستانهای هوش تصویری ماهونگ را مشاهده می کنیم که بر اثر خوردن غذایی سمی،مسموم شده و حالش خراب می باشد و به حالت بیهوشی دچار گردیده است.

آیا میتوانی با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن ظرف 7 ثانیه بگویید کدام یک از غذا سمی بوده و کارآگاه ماهونگ با خوردن آن مسموم شده است؟

 

تصویر آزمون هوش شناسایی غذای سمی

آزمون هوش شناسایی غذای سمی 1

.

.

.

معماهای هوش تصویری یکی از بخش های سرگرمی است که طرفدارن و علاقمندان فراوانی دارد. این علاقمندی از چند جهت قابل بررسی است. در نگاه اول، معماهای تصویری سرگرم کننده هستند. همچنین این معماها زمینه خوبی برای ورزش مغز هستند. و در نهایت باید گفت که این سوالات و معماها هستند که باعث رشد توانایی ها و مهارت های شناختی افراد می شوند. پس اگر فکر می کنید می توانید یک کارآگاه باشید، این معما را در زمان مشخص شده حل خواهید کرد.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش شناسایی غذای سمی

احتمالا خیلی ها همبرگر و کیکی که عنکبوت ها و سوسک ها بر روی آنها قرار دارد را به عنوان غذای سمی معرفی کرده اند ولی آنها سالم می باشند،غذای سمی سیب زمینی های سرخ شده می باشند،اگر به اطراف ظرف دقت کنید جنازه مگس هایی که مرده اند را مشاهده میکنید که به  علت نشستن مگس ها بر روی آن که سمی می باشند مرده اند.

آزمون هوش شناسایی غذای سمی 2

آیا آزمون هوش شناسایی غذای سمی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + هجده =

دکمه بازگشت به بالا