;
سبک زندگیمهارت های زندگی

10 رفتارهای جذاب کننده: این کارها شما را دوست داشتنی می کنند!

رفتارهای جذاب کننده: افرادی که شخصیت اصیل و جذابی دارند معمولا در رفتار خود با دیگران دقت زیادی دارند تا سعی کنند همیشه قابل اعتماد و معتبر بمانند. برای داشتن چنین شخصیتی باید بعضی از رفتارها و عادت های اشتباه خود را کنار بگذاریم تا بتوانیم به آن شخصیت اصیل و جذاب برسیم.

با نگاهی به اطرافیان و گفتگو با آنها، متوجه می شوید که شخصیت این فرد به چه صورتی است و آیا این فرد شخصیت اصیل و واقعی دارد یا خیر؟ اغلب، افراد قابل اعتماد و اصیل دارای ویژگی های اخلاقی خوبی هستند و اعتماد به نفس بالایی را در حرکات، رفتار و گفتار آنها می توان دید که همین باعث می شود که جذاب تر شوند.

اگر می خواهید در نظر دیگران فردی اصیل و قابل اعتماد ظاهر شوید، باید برخی از رفتارهایی را که در بخش سبک زندگی آورده ایم، درونی کنید و آنها را به عادت های روزمره و بخشی از زندگی خود تبدیل کنید پس با مهارت های زندگی مجله گفتنی همراه باشید.

این هم مفیده: بهترین روش های تمیز کردن ظروف چوبی آشپزخانه

رفتارهای جذاب کننده4

رفتارهای جذاب کننده

افراد دارای شخصیت جذاب و معتبر، صرفا اهل صحبت نیستند، بلکه تصمیمات و حرف های خود را عملی می کنند و شکست برای آنها مقدمه پیروزی است. در ادامه به 10 رفتار مهم برای ساختن یک شخصیت اصیل و جذاب پرداخته ایم:

1. به قول خود عمل کنید

رفتارهای جذاب کننده، وقتی می گویید کاری را برای کسی انجام خواهید داد، آن را انجام دهید. مردم به وعده ها اعتماد می کنند و این یکی از ویژگی های یک فرد اصیل است. کار را به موقع تحویل دهید، وقت شناس باشید زیرا همه اینها در اعتبار بخشیدن به شخصیت شما مهم هستند.

عهد خود را زیر پا نگذارید و اگر در انجام آن مشکلی دارید با فرد مورد نظر در مورد وضعیت خود صحبت کنید و همیشه به یاد داشته باشید که با توجه به توانایی و موقعیت خود قول بدهید و در انجام آن کوتاهی نکنید.

این هم مفیده: دعای امام علی (ع) برا افزایش رزق و روزی

2. صادق باشید

رفتارهای جذاب کننده، در همه چیز صادق باشید. صداقت مستلزم رفتارهای خوب زیادی است، پس وقتی رک حرف می زنید، مؤدب باشید، زیرا گاهی لازم است، حقیقت را بپوشانید تا تلخی آن راحت‌تر پذیرفته شود. گاهی صداقت ممکن است سخت باشد اما لازم است.

رفتارهای جذاب کننده2

این هم بدردت می خوره: نحوه صحیح استفاده از توالت فرنگی را بلدین؟!

3. رازدار باشید

رفتارهای جذاب کننده، مردم چیزهایی را به شما می گویند زیرا به شما اعتماد دارند، و این پیوندی است که هرگز نمی توان آن را شکست، بنابراین شما باید با دقت از آن اعتماد محافظت کنید، مگر اینکه شخصی که به شما اعتماد دارد چیز دیگری به شما بگوید.

4. در صورت لزوم عذرخواهی کنید

رفتارهای جذاب کننده، اگر اشتباهی مرتکب شده اید، به مردم بگویید و از آنها عذرخواهی کنید تا چنین فردی قابل اعتماد شوید. ممکن است بخواهید توضیح دهید که چرا کاری را انجام می دهید، اما این بستگی به موقعیت دارد.

گاهی اوقات بهتر است بگویید متاسفید و به اشتباه خود اعتراف کنید، سپس تمام تلاش خود را برای جبران آن انجام دهید و به آنها بگویید که اکنون تمام تلاش خود را می کنید تا فردی بهتر و موثرتر باشید.

5. واقعی لبخند بزنید

رفتارهای جذاب کننده، اگر نمی خواهید اعتبار خود را خدشه دار کنید و ناامن به نظر برسید، برای خشنود کردن دیگران یا پنهان کردن ناراحتی خود لبخند نزنید. باید صادقانه لبخند بزنید.

برای اینکه لبخند شما واقعی باشد، از منفی گرایی و منفی گرایی دور شوید و اثرات انرژی منفی را در مغز از بین ببرید و اجازه ندهید منفی وارد آن شود، اینگونه ناخودآگاه لبخند رضایت بر لبان شما می نشیند. لبخند زدن نشانه است. به شما اعتماد به نفس و رضایت از موقعیت خود در زندگی می دهد.

رفتارهای جذاب کننده3

این هم جالبه: تمیز کردن پارکت و کف‌پوش چوبی قلق داره بیا و ببینن!

6. از شایعات، غیبت و کنایه پرهیز کنید

غیبت کردن و گفتن شایعه و یا کنایه جز صفات بد هستند، پس سعی کنید این خصایص رو از خودتون دور کنید و تسلیم پیشنهادات موذیانه افراد نشوید. راحت و واضح صحبت کنید و به حقایق اعتماد کنید و از گفتن حرف به صورت کنایه بپرهیزید.

7. قوی باشید

رفتارهای جذاب کننده، باید به خاطر داشت که زندگی مسابقه محبوبیت نیست. گاهی اوقات مردم قدر صداقت شما، قدرت شما در مقابل نامهربانی و عدم تمایل شما به شایعات را نمی دانند، اما این از اعتبار شما نمی کاهد، این فقط یک واقعیت است که باید با آن زندگی کنید.

8. مسئولیت پذیر باشید

رفتارهای جذاب کننده، افراد اصیل می دانند که باید در قبال عملکرد خود پاسخگو باشند، مثلاً اگر در کار اشتباهی انجام دهند، مسئولیت آن را بر عهده می گیرند و وقتی در پروژه ای به طور باورنکردنی موفق می شوند، ادعا می کنند که این موفقیت را نیز دارند.

9. دیگران را قضاوت نکنید

رفتارهای جذاب کننده، هرگز با اطلاعات نادرست و ناقص خود دیگران را قضاوت نکنید. باید بدانید که قضاوت کردن نشانه ضعف است و اگر به ارزش های خود آگاه باشید، هرگز این کار را نخواهید کرد پس به جای قضاوت های اشتباه، سکوت را انتخاب کنید و دیگران را درک کنید و آنها را بپذیرید.

10. روی مهارت های ارتباطی خود کار کنید

رفتارهای جذاب کننده، علت اصلی عدم اصالت اغلب عدم ارتباط است. فقدان ساختار مشخص و عدم شفافیت می تواند منجر به کاهش قابل توجه اعتبار شود. اگرچه ممکن است این دو به هم مرتبط نباشند، کار بر روی مهارت های ارتباطی شما می تواند برای اعتبار کلی شما معجزه کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا