;
دکوراسیونمد و زیبایی

ایده های تزیین کادوی شب یلدا+ اینجوری خودتو باکلاس نشون بده!

تزیین کادوی شب یلدا: شب یلدا یکی از رسوم باستانی ما ایرانی ها و طولانی ترین شب سال است که همگی با آداب و رسوم شب یلدا آشنا هستیم، یکی از کارهای جالبی که می شود در شب یلدا انجام داد این است که به عزیزان تان هدیه بدهید. برای تزیین کادوی شب یلدا کلی ایده هندوانه ای و زیبا برایتان آورده ایم که باعث می شوند هدیه تان تم شب یلدا به خود بگیرد. با بخش مد و زیبایی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

شاید بپسندید: شیت ماسک کره ای: پوست صورت تا عید از کدری در میاد+ طرز تهیه

زیباترین تزیین کادوی شب یلدا

تزیین کادوی شب یلدا8

برای تزیین هدیه های شب یلدا از کاغذ کادوهایی با طرح هندوانه میتوانید استفاده کنید و حتی میتوانید خودتان طرح های هندوانه ای را روی کاغذ کادو بکشید. شاید به نظرتان کار سختی باشد اما با مشاهده تصاویر زیر و ایده گرفتن از آن ها میتوانید هدیه تان را به خلاقانه ترین شکل ممکن تزیین کنید.

تزیین کادوی شب یلدا3

تزیین کادوی شب یلدا، با کاغذ های رنگی میتوانید یک قاچ هندوانه کاغذی برای تزیین هدیه تان درست کنید البته اگر هدیه تان کوچک باشد این ایده به دردتان می خورد.

تزیین کادوی شب یلدا1

با خودکار هم میتوانید طرح های هندوانه ای روی کاغذ کادویتان بکشید، روی یک کاغذ کادوی سفید و ساده به سادگی با استفاده از خودکار قرمز، سبز و مشکی میتوانید کلی طرح هندوانه ای بکشید و در نهایت از یک روبان قرمز برای زیباتر شدن هدیه تان استفاده کنید.

تزیین کادوی شب یلدا2 تزیین کادوی شب یلدا4 تزیین کادوی شب یلدا5 تزیین کادوی شب یلدا6 تزیین کادوی شب یلدا7

شب یلدا چیست؟

شب یَلدا یا شب چلّه یکی از کهن‌ترین جشن‌های فارسی است. این جشن در ۹ آذر ۱۴۰۱ به عنوان زایش مهر (ایزد ایرانی) ثبت میراث جهانی شده‌است. در این جشن، طی شدن بلندترین شب سال و به دنبال آن بلندتر شدن طول روزها در نیم‌کرهٔ شمالی، که مصادف با انقلاب زمستانی است، گرامی داشته می‌شود. شب چله به میان غروب آفتاب ۳۰ آذر (آخرین روز پاییز) تا طلوع آفتاب در ۱ دی (نخستین روز زمستان) گفته می‌شود. خانواده‌های ایرانی معمولاً در این شب، انواع میوه‌ها و رایج‌تر از همه هندوانه و انار و خرمالو را مهیا و دور هم میل می‌کنند. شاهنامه‌خوانی و قصه‌گویی بزرگان خانواده برای دیگر اعضای خانواده و همچنین فال‌گیری با دیوان حافظ نیز رایج است. اما شب چله در کشورهای نیمکره جنوبی برخلاف نیم‌کره شمالی کوتاه‌ترین شب سال است.

 

برایتان جالب خواهد بود

بهترین لباس برای شب یلدا؛ شب یلدا چی بپوشم؟

آرایش مناسب شب یلدا برای عروس خانوم ها، دختران مجرد و زنان سن بالا

بهترین طرح ناخن یلدایی که برای دستان خانوم های خانه دار معجزه س+عکس

7 جایی که آرایش کردن ممنوع؛ چون زشت میشی!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =

دکمه بازگشت به بالا