;
سرگرمی

فقط یک نابغه می تواند در کمتر از 15 ثانیه با یک حرکت پازل چوب کبریت را حل کند!

تست هوش با پازل چوب کبریت: آیا فکر می کنید IQ بالاتر از حد متوسط ​​دارید؟ دانش و هوش خود را با تست هوش با پازل چوب کبریت آزمایش کنید. آیا می توانید تنها 1 چوب را در کمتر از 15 ثانیه حرکت دهیدتا معادله درست شود؟ به خود فشار بیاورید تا ببینید آیا می توانید زمان را شکست دهید و هوش خود را ثابت کنید!

این معادله ممکن است در نگاه اول درست به نظر برسد، اما در واقع اشتباه است: 4=8-2+6. آیا می توانید خطا را پیدا کنید و در کمتر از 15 ثانیه آن را حل کنید؟

تست‌های هوش و پازل‌ها دهه‌هاست که وجود داشته‌اند و هنوز هم محبوب هستند. شبکه‌های اجتماعی اغلب مملو از چالش‌ها و بازی‌های فکری از همه نوع هستند، پس چرا این یکی را امتحان نکنید؟

 

تصویر تست هوش با پازل چوب کبریت

تست هوش با پازل چوب کبریت 1

.

.

.

حل یک پازل به چیزی بیش از دانش نیاز دارد، بلکه نیاز به استفاده از ذهن و خلاقیت شما دارد. شما باید به دقت نگاه کنید و تمرکز کنید تا چالش را کامل کنید . بازی های فکری یک راه عالی برای آموزش مغز و بهبود مهارت های شناختی است. می توان از آنها برای کمک به افزایش تمرکز، تقویت مهارت های حل مسئله و تفکر انتقادی و حتی تقویت حافظه استفاده کرد. آنها نه تنها سرگرم کننده هستند بلکه می توانند ابزاری عالی برای یادگیری چیزهای جدید باشند . همه ما باید سعی کنیم بازی های فکری را در برنامه روزانه خود بگنجانیم تا حداکثر سود را از آنها ببریم.

.

.

.

پاسخ تست هوش با پازل چوب کبریت

پاسخ 4=6-2+8 است.

تست هوش با پازل چوب کبریت 2

آیا تست هوش با پازل چوب کبریت را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید برایتان جالب باشد

با این تست شخصیت میزان جاه طلبی خود را متوجه شوید!

اگه خودتو استاد مسائل جزیی میدونی با یافتن انسان مسخ شده در میان حیوانات ثابتش کن

کلیپ تمسخر آهنگ جدید ساسی مانکن؛ اینو گوش بدین

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − یک =

دکمه بازگشت به بالا