;
سرگرمی

یکی از این سه زن،شوهر خودش را که فراری می باشد در خانه پنهان کرده است،میتونی بگی کدومشونه؟

آزمون هوش شناسایی زن پنهان کار: در تصویر آزمون هوش شناسایی زن پنهان کار ما سه زن جوان را در خانه های خود می بینیم که مشغول انجام دادن کارهای روزمره خود می باشند،اما یکی از آنها به شوهر خود که به تازگی از زندان فرار کرده است پناه داده است و وی را در خانه خود مخفی کرده است.

با توجه به تصویر و نشانه های موجود در تصویر میتونی بگی کدام یک از این زن ها شوهر خود را مخفی کرده است؟ شما برای پاسخ به این معمای تصویری تنها 7 ثانیه فرصت دارید.

مخصوص باهوشا: به نظرتون این آقا با کدوم دختر عروسی می کنه؟

تصویر آزمون هوش شناسایی زن پنهان کار

آزمون هوش شناسایی زن پنهان کار 1

.

.

.

بازی ها، تست ها، سوالات هوش، جداول و … همه سرگرم کننده هستند و هر کسی یک بازی فکری خوب را دوست دارد. هیچ چیز سرگرم کننده‌تر از یک پازل تصویری نیست. محققان توانسته اند بخش مهمی ازسمت راست مغز را شناسایی کنند که وظیفه آن حل بازی و چالش‌های فکری است. این گونه سوالات تصویری، ذهن شما را تمرین می دهد. مطالعات علمی نشان می دهد که انجام این نوع پازل ها راهی عالی برای جلوگیری از زوال عقل و سایر بیماری های مغزی است. تنها با پیدا کردن یک نشانه کوچک می توانید این پازل تصویری را حل کنید.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش شناسایی زن پنهان کار

با کمی دقت و جزیی نگری به راحتی متوجه می شدید که زن سمت راستی شوهر خود را مخفی کرده است، به دستانی که پر روی پرده حمام وجود دارد نگاه کنید،تا متوجه شوید این زن شوهر خود را در خانه پنهان کرده است.

پیشنهادی: آزمایشگاه شیطانی فراموش شده ژاپنی ها، یکی از جنایات ژاپن در جنگ جهانی دوم

آزمون هوش شناسایی زن پنهان کار 2

آیا آزمون هوش شناسایی زن پنهان کار را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

خیلی جالبه: کدوم دختر دانشجو عاشق استاده؟ نامزد استاد کیه؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

16 + 7 =

دکمه بازگشت به بالا