;
سرگرمی

هوش تصویری شخص باردار: میتونی در 7 ثانیه بگی در تصویر چه کسی باردار می باشد؟

هوش تصویری شخص باردار: در تصویر هوش تصویری شخص باردار ما تعدادی ادم را در صف فروشگاهی مشاهده می کنیم که به نوبت ایستاده شده تا نوبتشان شود،در میان این افراد فردی حامله می باشد،وظیفه شما این است که این فرد باردار را شناسایی کنید.

ایا با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن میتوانید در 7 ثانیه فرد باردار را تشخیص دهید؟

 

تصویر هوش تصویری شخص باردار

هوش تصویری شخص باردار 1

.

.

.

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. معماهای تصویری می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این گونه سوالات، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

.

.

.

پاسخ هوش تصویری شخص باردار

ابتدا بیایید به بررسی تک تک این افراد در تصویر هوش تصویری شخص باردار بپردازیم، از سمت چپ پیرزن موجود در تصویر با توجه به سنش احتمال بارداری وی بسیار کم وناچیز می باشد(درحد غیر ممکن)،دختر نوجوان نیز حامله نمی باشد بلکه از چاقی رنج می برد به پاها و هیکلش نگاه کنید به خوبی متوجه چاق بودن وی می شوید.

مرد نیز به علت جنسیتش نمی تواند حامله شود،پس تنها کسی که می ماند سگ مرد می باشد که حامله است به شکم سگ نگاه کنید تا متوجه برآمدگی آن شوید.

هوش تصویری شخص باردار 2

آیا هوش تصویری شخص باردار را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا