;
سرگرمی

تو این شلوغی مترو میتونی قاتل پیرزن را 7 ثانیه ای پیدا کنی؟

آزمون شناسایی قاتل در مترو: در تصویر آزمون شناسایی قاتل در مترو ما شاهد حضور و ازدحام جمعیت در یکی از واگن های قطار شهری هستیم و در حین این شلوغی یه مورد قتل به وقوع می پیوندد،پیرزنی که بر روی صندلی نشسته است به قتل می رسد و مظنونی که برای قتل وجود دارد به صورت واضح به تصویر کشیده شده اند،یکی از این سه فرد قاتل پیرزن نگون بخت می باشد.

با توجه به تصویر آزمون و نشانه هایی که در آن وجود دارد میتوانید قاتل این پیرزن نگون بخت را در 7 ثانیه شناسایی کنید و دقت و هوش خود را در حل بازی های هوش تصویری به نمایش بگذارید؟

حتمن بخوانید: داستان مهمان و همبستر شدن با زن صاحب خانه+ حکایت مثنوی

تصویر آزمون شناسایی قاتل در مترو

آزمون شناسایی قاتل در مترو 1

.

.

.

در صورتی که تیزبین و نکته سنج باشی، می توانی در کمتر از 7 ثانیه حقیقت را کشف کنید. باید بدانید که سوالات و معماهای تصویری بر پایه مهارت های شناختی و توانائی های شما طراحی و ساخته می شوند. این سوالات تلاش دارند تا زمینه مساعدی را برای ورزش مغز شما فراهم کنند.به باور بسیاری از محققان، بازی های فکری میتوانند مغز را مجبور به فعالیت مثبت کنند. فعالیت مثبت مغز، از یک سو سلامتی این عضو مهم بدن را تضمین می کند و هم می تواند توانائی های شناختی شما همچون تیزبینی، جزئیات نگری، نکته سنجی و … شما را افزایش دهد.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی قاتل در مترو

پسر جوان در حال کار با تبلت خود می باشد و به شدت محو آن شده و نمیتواند وی قاتل باشد،زن کنار پیرزن هم در هپروت به سر می برد و اصلا انگار حواسش نیست که پیرزن به قتل رسیده است،قاتل زن کت سبز می باشد که پیرزن را به قتل رسانده است،به پاکتی که وی در دستش دارد نگاه کنید که قطرات خون از اون داره میچکه.

آزمون شناسایی قاتل در مترو 2

آیا آزمون شناسایی قاتل در مترو را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید برایتان جالب باشد

تست شخصیت: با انتخاب یک قوری کشف کنید که آیا قانون شکن هستید یا پیرو قانون هستید!

حتمن ببینید: دیزاین میوه با شخصیت های کارتونی+15 عکس جذاب فانتزی

حکایت شنیدنی و جالب دو همسایه و ترس از مرگ!| حتماً بخوانید!

مخصوص تیزبین ها: 5 تفاوت الاغ چپ و راست رو پیدا کن، گول ظاهرشو نخور!

پیشنهادی: وقتی آدمای عادی خودشون رو به پرنسس های دیزنی تبدیل کنند+ عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا