;
سرگرمی

ضریب هوشی خود را با این معمای ریاضی در 15 ثانیه ای آزمایش کنید!

معمای هوش ریاضی ارزش آدمک کارگر: برای تست مهارت های ریاضی خود آماده اید؟ پس ببینید چقدر سریع می توانید معمای هوش ریاضی ارزش آدمک کارگر را حل کنید و ضریب هوشی خود را آزمایش کنید! چالش امروز حل این معمای ریاضی است . بیان مسئله ریاضی در تصویر زیر خلاصه شده است.

پازل های منطقی و تست های تفکر تمرین های فوق العاده ای برای مغز ما هستند. آنها ذهن ما را فعال نگه می دارند و به ما کمک می کنند تیزبینی داشته باشیم. آنها نه تنها سرگرم کننده هستند، بلکه می توانند کاملاً چالش برانگیز باشند! بنابراین، بیایید آن را بررسی کنیم و ببینیم که چگونه با این معمای ریاضی کار می کنید .

شاید براتون جالب باشه: مسافری که در پرواز خود در لیوان قهوه اش خرد شیشه پیدا کرد

تصویر معمای هوش ریاضی ارزش آدمک کارگر

معمای هوش ریاضی ارزش آدمک کارگر 1

.

.

.

برای حل این معمای ریاضی مهم است که ذهن منطقی خود را آموزش دهید، در حل این معما نیاز به یک رویکرد تحلیلی دارید، بنابراین ضروری است که این نوع تفکر را تمرین کنید.آموزش مغز به شما کمک می کند تا مهارت های لازم را توسعه دهید تا بتوانید از زوایای مختلف به مسئله نزدیک شوید و کارآمدترین راه حل را بیابید.همچنین مهم است که بدانید چرا مشکل را حل می کنید و چه نتایجی را می خواهید از آن به دست آورید. با آموزش مناسب می توان انتظار داشت که بتوانید مسائل ریاضی را با دقت و سرعت بیشتری حل کنید.

.

.

.

پاسخ معمای هوش ریاضی ارزش آدمک کارگر

نتیجه معمای هوش ریاضی 8 می شود زیرا: مجموع 3 زن 45 است پس یک زن 15 می شود. جمع یک زن به اضافه یک افسر 19 می شود پس افسر 4 می شود. سپس می دانیم که دو افسر برابر با یک کارگر است. . پس یک کارگر 8 ارزش دارد.

چیستان: آن چیست که جان دارد و نفس نمی کشد؟

معمای هوش ریاضی ارزش آدمک کارگر 2

آیا معمای هوش ریاضی ارزش آدمک کارگر را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

مطالب جالب پیشنهادی:

اگر میخوای لاغر شی: راز لاغری کره ای ها، زنان این کشور کم غذا نیستند اما چاق نمی‌شوند!

این تست را از دست نده: اگه هوش محیطیت خوبه، درجا بگو کدوم یکی از زنها بییشتر از 100 سالشه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − 11 =

دکمه بازگشت به بالا