;
سرگرمی

آزمون شناسایی خرس قطبی، اگه چشمان تیزبینی داری!می تونی خرس رو تو 10ثانیه پیدا کنی؟

آزمون شناسایی خرس قطبی: در چالش تصویری امروز قصد داریم تا مغز و چشمان مخاطبان را به چالش بکشیم. از این طریق تلاش کرده ایم که مغز و ذهن و چشمان شما عزیزان را به فعالیت بیشتر وادار کنیم. زندگی ماشینی امروز باعث شده که مغز و چشم نیز به مانند دیگر اعضای عمومی بدن فاقد فعالیت باشد. بر همین اساس در این چالش تصویری، در کنار جزئیات کلی تصویر، شی متفاوتی را جایگزین شده تا ذهن شما درگیر شود.

شاید جالب باشد: آزمون هوش شناخت دانش آموز شیطون؛ کدوم دانش آموز چنین شوخی با معلم خود کرده است؟

آزمون شناسایی خرس قطبی

تست های بینایی به سرگرمی مورد علاقه هزاران نفری تبدیل شده است که می‌خواهند اوقات فراغت خود را صرف ورزش کردن ذهن و مغزخود و تقویت مهارت‌های شناختی خود کنند. اگر می خواهید ذهنی فعال داشته باشید آزمون سرگرمی امروز گفتنی را از دست ندهید.

در چالش آزمون شناسایی خرس قطبی اگر دقت کنید می توانید متوجه تفاوت جزیی در چهره یکی از تصایر با بقیه شوید و میتوانی خرس قطبی را به آسانی پیدا کنید.پس آماده این چالش هستید؟10ثانیه فرصت دارید تا این چالش را حل کنید.

شاید جالب باشد: چالش بازی فکری میوه ها،هوش ریاضی تون را با این تصویر به چالش بکشید.!

آزمون شناسایی خرس قطبی

شاید جالب باشد: حکایت ضرب المثل صد رحمت به دزد سر گردنه!

.

.

.

.

شاید جالب باشد: تست بینایی خرگوش متفاوت؛آیا میتونید در 8 ثانیه خرگوشی که با بقیه فرق می کند را تشخیص دهید!

.

.

.

.

همچنین ببینید: آزمون تفاوت تصویری اردک؛فقط چشمان عقابی می تونه تو 20ثانیه اختلاف تصویری را پیدا کند.

تست های بینایی به سرگرمی مورد علاقه هزاران نفری تبدیل شده است که می‌خواهند اوقات فراغت خود را صرف ورزش کردن ذهن و مغزخود و تقویت مهارت‌های شناختی خود کنند.

آیا توانستید در 10ثانیه چالش آزمون شناسایی خرس قطبی را حل کنید .ما جواب را قرار می دهیم  اما اگر شما هنز نتوانستید خرس قطبی سفید ر ا پیدا کنید می توانید باز هم به خودتان فرصت بدهید.

شاید جالب باشد: تست دردسر بزرگ تو راهه! کی همسر پیرمرد ناقلاست؟!

.

.

آزمون شناسایی خرس قطبی-پاسخ

تست های بینایی و بازی های فکری چه تاثیری دارند؟

اگرچه بسیاری از ما در مورد تقویت بدن خود فقط به ماهیچه ها فکر می کنیم، اما به گفته کارشناسان، واقعیت این است که ورزش مغز نیز برای به روز نگه داشتن سلامتی ما ضروری است.

دکتر بونر جکسون، عصب‌روان‌شناس در کلیولند، می‌گوید که هر چه بیشتر یاد بگیریم، ارتباطات بیشتری در مغزمان ایجاد می‌کنیم.
به عنوان برخی از نکات برای تحریک مغز، این متخصص افراد را راهنمایی کرد تا فعالیت های تحریک کننده ذهنی جدیدی را امتحان کنند و آنها را به سرگرمی هایی مانند خواندن، یادگیری مهارت هایی مانند نجاری، باغبانی، آلات موسیقی، حل مسائل ریاضی و حتی پازل های بصری تبدیل کنند.

شاید جالب باشه: تست بینایی بابادک پنهان شده،می تونی بادبادک رو تو مدت 12 ثانیه پیدا کنی؟

همانطور که می بینید، این آزمایش به تمرکز زیاد و چشمان فوق سریع برای تشخیص تفاوت ها نیاز دارد. حیوانات در تمام گوشه های تصویر به خوبی تقسیم شده بودند و به راحتی با رنگ هایشان شبیه به مکان هایی که در آن قرار گرفته بودند، استتار می شوند.

اگر توانستید همه آنها را در زمان تعیین شده پیدا کنید، به شما تبریک می گوییم، شما تیزبینی شگفت انگیزی دارید! اگر به زمان بیشتری نیاز داشتید یا حتی نمی‌توانید گربه‌ها را بدون کمک پیدا کنید، به کمی آموزش بیشتر نیاز دارید.

معما، تست بینایی و تست ها چگونه ما را به چالش می کشند؟

انواع بازی های فکری مانند تست بینایی و تست هوش، ارتباط بین سلول های مغز را تقویت می کنند و باعث میشوند تمرکز و دقت شما افزایش یابد. حل مداوم معماهای تست بینایی و تست و هوش سرعت تفکر شما را بالا می برد و همچنین روشی ساده اما موثر برای بهبود حافظه است

خطای دید و تست بینایی ذهن ما را به چالش می کشند. خطای بینایی ناشی از توهم نوری شگفت انگیز و جالبی است که جنبه های مختلف شخصیت شما را آشکار می کند. تست بینایی، سطح تمرکز، دقت، مهارت مشاهده و توجه شما به جزئیات را نشان میدهد. تست بینایی و پیدا کردن خطای دید در معماهای تصویری و نقاشی ها همیشه سرگرم کننده است.

مطالبی که دیگران هم دوست داشتند:

آزمون شناسایی 3 تفاوت تصویری،تو 10 ثانیه تفاوت بین دو تصویر را می تونی پیدا کنی؟

تست هوش جابه جایی چوب کبریت؛با حل کردن این بازی، هوش خودتو به رخ دوستات بکش

زمون شناسایی دزد جواهر؛فقط یه فرد باهوش و نکته سنج میتونه دزد جوار رو گیر بیاره!

شاید جالب باشد: بازی هوش دو چوب کبریت؛ اگه خدای هوشی با حرکت دادن دو چوب کبریت معادله را درست کن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + چهارده =

دکمه بازگشت به بالا