;
سرگرمی

بازی فکری: کدوم مادر حماقت بزرگی مرتکب شده؟!

بازی فکری شناسایی مادر جاهل: شما را شوکه می کند! کمتر فردی می تواند تشخیص دهد حقیقتا کدام کار خطرناک تر است.

در این تصویر ما دو مادر را می بینیم که دارند رفتارهای سهل انگارانه ای با بچه ها نشان می دهند. مادر سمت چپ در حال سیگار کشیدن است. او جلوی بچه اش این کار را می کند. تصویر سمت راست نیز مادری را نشان می دهد که دارد با هله هوله او را سرگرم می کند. آیا می توانید بگویید کدام کدام مادر خطرناک تر و احمقانه تر است؟!

بازی فکری شناسایی مادر جاهل 1

.

.

.

.

.

بازی فکری شناسایی مادر جاهل یک سوال هوش تصویری می باشد که در تلاش است مغز شما را به چالش بکشد.پس تلاش کنید تا از حداکثر مهارت های خود استفاده کرده و نشان دهید که یک کارآگاه تمام عیار هستید. برای رمزگشایی لازم است، دقت کنید، تمرکز خود را به حداکثر برسانید و تمام جزئیات بازی فکری شناسایی مادر جاهل را تجزیه و تحلیل کنید.

.

.

.

.

.

بیایید جواب بازی فکری شناسایی مادر جاهل را ببینیم!

سیگار خطرناک تر است. اگر چه فست فود و خوراکی های ناسالم مثل چیپس و پفک و نوشابه باعث بیماری هاب مختلفی در کودکان می شود اما سیگار چیزی است که حتی ناآگاه ترین والدین نیز می دانند نباید آن را جلوی کودک انجام دهند. بنابراین احمقانه ترین کار را مادر سمت چپ انجام می دهد.

علاوه بر این احتمال دارد مادر سمت راست موقتا این کار اشتباه را انجام داده باشد و دفعه های بعد غذای سالم به فرزندش بدهد. اما مادر سمت راست از فرزندش کاملا غافل است. پس نه تنها جلوی او سیگار می کشد که حتی به تغذیه فرزندش هم توجهی ندارد.

بازی فکری شناسایی مادر جاهل 2

تست های سرگرمی که در وب سایت گفتنی هر روز به اشتراک گذاشته می شوند راه فوق العاده ای برای تقویت هوش ما هستند. با وجود آسان بودن برخی پازل ها اما انواع دیگری هم وجود دارند که می توانند شما را غافلگیر کنند.

مهتاب منصوری

مهتاب هستم، فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه سوره تهران علاقه بسیاری به شخصیت های کارتونی و انیمیشنی دارم و اوقات فراغتم رمان های عاشقانه رو دوست دارم مطالعه کنم. من از زمستان 1402 به خانواده گفتنی پیوستم و در همین مدت کوتاه خیلی چیزها یاد گرفتم و دوست دارم مهارت هام رو روز به روز افزایش بدم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × پنج =

دکمه بازگشت به بالا