;
رابطه و ازدواجسبک زندگی

قابل توجه آقایان اگر طرفدار سلنا گومز هستید شروط ازدواجش را بدانید!

شروط ازدواج سلنا گومز: این خواننده اخیراً آهنگی درباره زندگی مجردی به نام «Single Soon» را منتشر کرده، اما نظراتی در مورد آنچه از رابطه عاشقانه آینده‌اش می‌خواهد هم دارد.

سلنا، شروط و خواسته‌هایش برای انتخاب شریک زندگی آینده خود را با طرفدارانش به اشتراک گذاشته است. او گفته است: «تو باید باحال باشی. اما نه به این معنی که مردم فکر کنند باحال هستی. فقط باید آدم خوب و مهربانی باشی، لطفاً مرا بخندان و با خانواده و اطرافیانم خوب باش.»

شروط ازدواج سلنا گومز برای شریک زندگی اش

سلنا گومز در بخشی از آهنگ Single Soon می‌گوید که «می‌دانم انتظارتم کمی بالاست»، که در مصاحبه‌ای در برنامه SiriusXM Hits 1 LA با تونی فلای و سایمون در مورد این بخش از آهنگ توضیح داده است. او گفته که توصیفش از خود با عبارت «انتظارات بالا» کاملاً درست نبوده است. این خواننده توضیح می دهد: «فکر می‌کنم که من استانداردهایی دارم. اما در حال حاضر در دنیایی زندگی می‌کنیم که پسران استاندارد‌ها را با توقعات بالا اشتباه می‌گیرند.» او در مورد علاقه‌اش به این ترانه گفته است: «اما این آهنگ واقعاً سرگرم‌کننده بود، زیرا خجالت نمی‌کشم که بگویم من این شروط را برای شریک زندگی آینده‌ام دارم.»

شروط ازدواج سلنا گومز برای شریک زندگی اش

بازیگر سریال فقط قتل‌های داخل ساختمان (Only Murders in the Building) گفته است که می‌داند برای رابطه عاشقانه آینده‌اش چه می‌خواهد، اما فعلا! از زندگی مجردی لذت می‌برد. او گفته است: «فکر می‌کنم همه این مرحله را می‌گذرانند که فکر می‌کنند «خوب است که شریک زندگی داشته باشم» و این موضوع را درک می‌کنم. اما من در حال حاضر از شرایط فعلی‌ام لذت می‌برم و فقط می‌خواهم از چیزی که هستم خوشحال باشم تا هر وقت آن شخص وارد زندگی من شد، به جای این که مثل گذشته بی اعتماد به نفس باشم، به من چیزی اضافه کند.»

شروط ازدواج سلنا گومز برای شریک زندگی اش

آهنگ Single Soon این گونه شروع می‌شود: « باید پای تلفن انجامش بدم؟ یا یک یادداشت بنویسم و در جیب کتش بگذارم؟ (آره) / شاید فقط ناپدید بشوم / نمی‌خوام هیچ اشکی ببینم / و آخر هفته هم نزدیک است.» برخی فکر می‌کنند که سلنا در بخش آخر به دوست پسر سابقش، The Weeknd اشاره می‌کند. این دو در سال ۲۰۱۷ به مدت ده ماه با یکدیگر قرار می‌گذاشتند.

شروط ازدواج سلنا گومز برای شریک زندگی اش

برخی دیگر فکر می‌کنند که این آهنگ ممکن است به رابطه قبلی و معروف او با جاستین بیبر اشاره کند. سلنا و جاستین، یک رابطه عاشقانه منقطع هشت ساله داشتند که در حرفه موسیقی هر دوی آن‌ها تأثیر داشته است. با این حال، وقتی یکی از طرفداران از سلنا پرسید که آیا این شعر در مورد خواننده Love Yourself است یا خیر، او این شایعه را رد کرده و نوشته است: «کاملاً اشتباه است.»

شروط ازدواج سلنا گومز برای شریک زندگی اش

ستاره سریال جادوگران محله ویورلی (Wizards of Waverly Place) چند روز پیش در اکانت اینستاگرام خود توضیح داد که این آهنگ واقعاً در مورد چیست. او گفته است: «Single Soon یک ترانه سرگرم‌کننده در مورد داشتن احساس رضایت و دوست داشتن خود است… و همچنین رقصیدن با آن واقعاً لذت بخش است!»

این مطالب خیلی جالب هستند:

ماجرای چالش قهوه دالگونا در کره جنوبی چیست؟+ طرز تهیه

تمایلات جنسی اسکیموها: جوانان در خانواده های اسکیمو تا نیمه شب بیرون هستند!

دعوای 31 مرد بر سر یک زن بینوا که از جنگ جان سالم بدر برده بود!

ساده‌‌‌‌لوحی: اگر دوستان و فامیل از شما سواستفاده می کنند بخوانید!

تفسیر جواب آزمایش در منزل؛ چطور آن را تفسیر اولیه کنیم؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو − 1 =

دکمه بازگشت به بالا