;
سرگرمی

بگو در نگاه اول چه دیدی تا شخصیت درونی ات رو بهت بگم + تفسیر کامل

تست شخصیت تصویر مبهم چند شکلی، یکی از جذاب ترین تست های توهمات نوری است. زیرا برخی از آن ها، تست های مغزی پیچیده هستند، در حالی که برخی دیگر رازهایی را در مورد خود ما فاش می کنند، مانند این که آیا ما شخصیت جذابی داریم یا نه. این تست شخصیت توسط هنرمند اوکراینی اولگ شوپلیاک ساخته شده است.

این تست نشان می دهد که افراد چه چیزی را در مورد شما جذاب تر می دانند، بسته به این که کدام جنبه از تصویر را ابتدا می بینید. با بخش سرگرمی مجله اینترنتی گفتنی و تست شخصیت تصویر مبهم چند شکلی همراه باشید.

این هم جالبه:  حکایت جالب و خواندنی: داستان ازدواج زیباترین زن شهر با زشت ترین مرد شهر!

تست شخصیت تصویر مبهم چند شکلی

شناخت ویژگی های شخصیتی افراد از جمله دغدغه هایی بوده است که همواره بشر به آن فکر کرده است. روان شناسان و جامعه شناسان همواره تلاش کرده اند تا نسخه ای در این زمینه ارائه دهند. بوجود آمدن ابزارهای مختلف سنجش شخصیت و رفتارها و … از جمله فعالیت هایی بوده است که در این زمینه داشته اند. روان شناسان معتقدند که تست های شخصیت شناسی تصویری قادرند برخی از ابعاد شخصیتی آدمها را افشا کنند.
بنا به گفته ایشان، این تصاویر براساس یک رویکرد مطالعه ای بوجود آمده است. رویکردی که در آن، هر فردی ممکن است واکنشی یکسان از خود نشان دهد. بر همین اساس می شود ویژگی شخصیتی آدمها را تا اندازه ای شناخت و تعریف نمود. پس با تست شخصیت تصویر مبهم چند شکلی همراه شوید.

تست شخصیت تصویر مبهم چند شکلی 5

این مطلب هم جالبه: معمای گیج کننده: کدوم جمله سه کلمه ای شاد رو غمگین و غمگین رو شاد می کنه؟

.

.

.

.

.

این هم جالبه: تست شخصیت شناسی | بگو اول چی دیدی تا بگم در آینده نه چندان دور چی در انتظارته!

.

.

.

تفسیر تست شخصیت تصویر مبهم چند شکلی

در این تست در مجموع چهار توهم یا تصویر مختلف وجود دارد که بر اساس ادراک خود متوجه آنها خواهید شد.

.

.

.

.

این مطلب هم جالبه: فقط 5 درصد افراد می تونن در 3 ثانیه اول مرغ ناقلا رو بین اردک ها پیدا کنن!

.

.

تست شخصیت تصویر مبهم چند شکلی 2

زن با چتر شکسته

اگر ابتدا زن با چتر شکسته را دیدید، ویژگی شخصیتی که دیگران آن را دوست دارند، شوخ طبعی شماست. حتی در بحبوحه یک تراژدی، چه یک چتر شکسته کوچک باشد و چه به اندازه یک دلشکستگی، می‌توانید با شوخی‌ها و کلمات اطمینان‌دهنده‌تان، این دنیا را به مکانی بهتر تبدیل کنید.

شما همواره در جمع ها محبوب هستید و همه را شاد می کنید و به همه امید می دهید. مردم همیشه از حس شوخ طبیعی تان انرژی مثبت می گیرند به همین دلیل شما را دوست دارند.

این هم جالبه: تست بینایی: ثابت کن چشمات سالمه اگه بتونی فیل رو سریع پیدا کنی!

تست شخصیت تصویر مبهم چند شکلی 3

زن در حال باز کردن چتر

اگر در ابتدا متوجه کار زن با چتر شده اید، جذاب ترین ویژگی شخصیتی شما طرز فکر شاد شماست. حتی زمانی که شرایط تیره و تار است و مردم احساس خوبی ندارند، اشتیاق و خوش بینی شما اوضاع را برای همه بهتر می کند.

شما نگران این هستید که گاهی اوقات مثبت بودن بیش از حد باعث ناراحتی مردم شود، اما اجازه دهید چیزی را به شما بگویم، شما بزرگترین منبع الهام آنها هستید. گرمای خود را پنهان نکنید اگر دیدگاه مثبتی برای به اشتراک گذاشتن دارید، لطفا برای دیگران انجام دهید.

 

تست شخصیت تصویر مبهم چند شکلی 1

صورت پیرمرد

اگر ابتدا چهره پیرمرد را دیدید، ویژگی شخصیتی جذاب شما که مردم از آن سیر نمی شوند، شهود و بینش شماست. شما فردی مشاهده‌گر و روشن‌فکر هستید. شما هیچ وقت تبلیغ نمی کنید که چقدر جزئیات را عمیق می بینید و درک می کنید. اما اگر این کار را انجام دهید، هیچ کس تعجب نمی کند.

زیرا شما اطلاعات را دریافت کرده و با ارائه توصیه های ارزشمند پردازش می کنید. مردم دوست دارند که در کنار شما باشند، زیرا نظر شما را در مورد مکان ها، افراد و موقعیت ها به خوبی دریافت می کنند. شما همیشه به این معروف هستید که مستقیما به احساسات قلبی می پردازید و برای احساسات قلبی ارزش قائل هستید.

بازی فکری: اگه ناقلا و دزد شناسی، در یک نگاه سارق مهمونی رو شناسایی کن!

تست شخصیت تصویر مبهم چند شکلی 4

گل ها

اگر ابتدا گل ها را در دیدید، پس دوست داشتنی ترین ویژگی شخصیتی شما حساسیت شماست. شما همیشه نسبت به موقعیت ها و افراد حساس هستید و همین باعث می شو، بسیار جذاب باشید. شما با لمس کردن قلب افراد با آنها ارتباط برقرار می کنید و احساسات آنها را در سطحی عمیق تر تأیید می کنید.

به نظر می رسد قبل از دست دادن و صحبت کردن با دیگران، فقط با نگاه کردن متوجه می شوید که چیزی اشتباه است. با این حال همیشه می توانید تماس چشمی را حفظ کنید و به مردم احساس ارزشمندی بیشتری کنید.

این هم جالبه: تست هوش: اگه پُز هوش و فکرت رو میدی بیا بگو این لیوان تکی ارتفاعش چند سانته؟!

امیدواریم از تست شخصیت درختان فانتزی لذت برده باشید، هرروزه مطالب جذاب و متنوعی در بخش سرگرمی مجله گفتنی می توانید مشاهده کنید و ساعت ها لذت ببرید و سرگرم شوید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند ایسنتاگرام و فیس بوک گفتنی ما را دنبال کنید.

اهمیت بازی های فکری

به گفته Psychology Today، ورزش منظم مغز می تواند حافظه، تمرکز و توانایی های تفکر جانبی را بهبود بخشد. باور نکردنی است که چگونه یک سرگرمی دلپذیر مانند حل پازل یا جدول کلمات متقاطع ممکن است چنین مزایای عظیمی بر سلامت کلی شما داشته باشد.

بازی فکری: اگه هوش پلیسی داری سریع بگو کدوم یکی راست میگه؟!

بازی های فکری و ورزش مغز

ورزش و ورزش منظم که نقش مهمی در کنترل بیماری هایی مانند قلبی عروقی، دیابت و فشار خون دارد، تأثیرات مثبتی بر مغز نیز دارد. ورزش با افزایش ترشح هورمون اندورفین که به هورمون شادی معروف است، عملکرد سازنده تری در روابط انسانی ایجاد می کند و در عین حال زمینه را برای بالا بردن آستانه شادی فراهم می کند. ورزش منظم باید بخشی از زندگی باشد تا از بیماری های تخریب کننده عصبی مانند زوال عقل، آلزایمر و پارکینسون جلوگیری شود. نباید فراموش کرد که یک فعالیت ذهنی با مهارت کامل، اساس یک فعالیت ورزشی است که به درستی انجام شده است.

تأثیر بازی های فکری بر مغز

کار بر روی یک پازل ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت ذهن را بهبود می بخشد و روشی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت است. پازل ها تولید دوپامین را افزایش می دهند، ماده ای شیمیایی که خلق و خو، حافظه و تمرکز را تنظیم می کند. وقتی معما را حل می کنیم، دوپامین با موفقیت آزاد می شود.

بازی های فکری و زوال عقل

بر اساس تحقیقات، مشخص شده است که افراد مسن که به طور منظم در پازل کلمات و اعداد شرکت می کنند، مغز تیزتری دارند. هر چه بیشتر پازل بازی کنند، عملکرد مغزشان بهتر می شود. یک مطالعه نشان داد که انجام جدول کلمات متقاطع می تواند شروع زوال عقل را تا دو سال و نیم کاهش دهد.

معمای تصویری چیست؟

معمای تصویری یک سرگرمی عالی برای کاربرانی است که وقت آزاد دارند و می‌خواهند از آن بهترین استفاده را ببرند. این چالش شامل یافتن یک شخص، حیوان، شی یا عدد در یک تصویر است. برخی محدودیت زمانی دارند و برخی نه. آنها همچنین به عنوان چالش ها، تست های تصویری، پازل های تصویری یا منطقی شناخته می شوند.

بازی های فکری باعث بهبود عملکرد مغز می‌شود

در بازی‌های فکری، باید دائما همه چیز را در نظر بگیریم و به آنها فکر کنیم. رفتار رقبا، شرایطی که در آن گیر افتاده‌ایم، تصمیماتی که باید در مقابل رفتار طرف مقابل بگیریم و حتی، شرایطی که ممکن است بعد از هر انتخاب برایمان رخ بدهد. این یعنی، استفاده کامل از سلول‌های مغزی.

 

این مطالب هم جالبه: 

اشتباه تصویر این زوج باغبان عاشق رو در 3 ثانیه پیدا کن! به نظرت آسونه؟

شکل گردن شما چه شکلیه؟ می دونستی شکل گردن شخصیت شما رو نشون میده؟

چیستان سخت و پیچیده: آن چیست که هر چه از آن برداریم بزرگ تر می شود؟

تست هوش: 2 مشکل بزرگ و اساسی تصویر رو پیدا کن! پیدا کردنش کار هر کسی نیست

مهتاب منصوری

مهتاب هستم، فارغ التحصیل رشته گرافیک از دانشگاه سوره تهران علاقه بسیاری به شخصیت های کارتونی و انیمیشنی دارم و اوقات فراغتم رمان های عاشقانه رو دوست دارم مطالعه کنم. من از زمستان 1402 به خانواده گفتنی پیوستم و در همین مدت کوتاه خیلی چیزها یاد گرفتم و دوست دارم مهارت هام رو روز به روز افزایش بدم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − هفده =

دکمه بازگشت به بالا