;
سرگرمی

فقط 3 درصد مردم میتوانند عنکبوت پنهان شده در تصویر را در عرض 6 ثانیه پیدا کنند!

تست قدرت بینایی با عنکبوت پنهان شده: بیشتر اوقات، وقتی در طبیعت هستید، می بینید که چگونه حیوانات با محیط اطراف خود استتار می کنند تا تشخیص فوری آنها را دشوار کنند. به همین دلیل است که توهمات نوری حیوانات پنهان می تواند راهی سرگرم کننده و چالش برانگیز برای آزمایش مهارت های مشاهده و قدرت بصری شما باشد.

آیا می توانید عنکبوت پنهان شده در این تصویر را در عرض 6 ثانیه تشخیص دهید؟ در صورت یافتن عنکبوت در این زمان میتوان گفت که شما دارای چشمان تیز و سالمی هستید.

 

تصویر تست قدرت بینایی با عنکبوت پنهان شده

تست قدرت بینایی با عنکبوت پنهان شده 1

.

.

.

توهمات نوری حیوانات مخفی نوعی توهم بصری است که افراد را برای یافتن حیوانات پنهان در یک تصویر به چالش می کشد. بسیاری از این توهمات حیوانی پنهان اغلب توسط اثر استتار ایجاد شده توسط حیوان با محیط اطرافش ایجاد می شود. این امر در ابتدا دیدن حیوانات را برای مردم دشوار می کند، اما با مشاهده دقیق و تمرکز، اکثر مردم در نهایت می توانند آنها را پیدا کنند. حیواناتی که با محیط اطراف خود استتار می کنند، تشخیص فوری آنها را دشوار می کند.

.

.

.

پاسخ تست قدرت بینایی با عنکبوت پنهان شده

تست قدرت بینایی با عنکبوت پنهان شده 2

آیا تست قدرت بینایی با عنکبوت پنهان شده را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا