;
سرگرمی

آیا می توانید گربه پنهان شده را در میان انبوه برگ ها در 5 ثانیه ببینید؟

تست بینایی پیدا کردن گربه پنهان میان برگ ها: کسانی که چشمانشان مثل شاهین می باشد می توانند گربه پنهان را در این توهم نوری که به نام تست بینایی پیدا کردن گربه پنهان میان برگ ها است در 5 ثانیه پیدا کنند. این توهم نوری را امتحان کنید و سطح IQ یا سطح بصری خود را بدانید.

این روزها پازل های نوری در شبکه های اجتماعی طرفداران زیادی پیدا کرده اند و وقتی نوبت به حل آن می رسد، مردم سر خود را می خارند. با دادن کمی تمرین به مغز، تمرین توهمات نوری به طور منظم دارای مزایای قابل توجهی است، مانند افزایش توانایی شما برای تمرکز و مشاهده جزئیات. علاوه بر این، به رشد عقل آگاه تر کمک می کند. پازل ها، آثار هنری، بازی های فکری، و توهمات بصری همگی نمونه هایی از توهمات نوری هستند. ما اکنون یک توهم نوری منحصر به فرد و نفس گیر دیگر به نام تست بینایی پیدا کردن گربه پنهان میان برگ ها را در زیر برای شما داریم.

شاید براتون جالب باشه: مسافری که در پرواز خود در لیوان قهوه اش خرد شیشه پیدا کرد

تصویر تست بینایی پیدا کردن گربه پنهان میان برگ ها

تست بینایی پیدا کردن گربه پنهان میان برگ ها 1

.

.

.

توهمات نوری طبیعی جذاب هستند زیرا توانایی ما را برای دیدن محیط اطرافمان به چالش می کشند. علاوه بر این، بینش های مهمی در مورد نحوه عملکرد مغز انسان ارائه می دهد.سال‌هاست که محققان در حال بررسی چگونگی تأثیر توهمات نوری بر مغز انسان بوده‌اند و آزمایش‌هایی انجام داده‌اند که نشان می‌دهد بخش‌های مختلف مغز چگونه به توهمات نوری واکنش نشان می‌دهند. گربه برای اکثر مردم به راحتی قابل مشاهده نیست، اما اگر آن را پیدا کنید، قطعا چشمان شما تیزبین است و شما یک نابغه توهم نوری هستید.

.

.

.

پاسخ تست بینایی پیدا کردن گربه پنهان میان برگ ها

پیشنهاد می شود: داستان کوتاه زنی که عاشق دعوا با شوهرش بود!

تست بینایی پیدا کردن گربه پنهان میان برگ ها 2

آیا تست بینایی پیدا کردن گربه پنهان میان برگ ها را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

مطالب جالب پیشنهادی:

از دست ندهید: هوش تصویری ترافیک؛ کدوم ماشین باید حرکت کنه تا قفل ترافیک باز بشه؟

اگر باهوش هستی ببین: اگه مخ داری مسیر درست رسیدن به پشت بام رو پیدا کن! یادت باشه راحت نیست!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

دکمه بازگشت به بالا