;
سینمافرهنگ و هنر

تصاویر سریال جدید گونگ بوک که همه میگن بهتر از جومونگه!

تصاویر سریال شاه ته جویونگ: طبق آخرین شنیده ها از بخش دوبله شبکه تماشا صدا و سیما، مراحل دوبله این سریال بسیار خوب و رضایت بخش در حال جلو رفتن است و طبق نمایه های خروجی از تصاویر سریال شاه ته جویونگ این سریال با 134 قسمت جایگزین جومونگ 2 خواهد شد و با توجه به سیاست پخش 1.5 ساعته شبکه تماشا احتمالا این سریال در شبکه تماشا نهایتا با 90 قسمت 1.5 ساعته به پایان برسد و حداقل 3 ماه تمام مخاطبین را به خود جذب کند.

امروز در گفتنی با شما هستیم تا تصاویر سریال شاه ته جویونگ که بسیار جالب و خوش ساخت هستند را به شما نشان دهیم، شاه ته جویونگ بنیان گذار سلسله قدرتمند بالهی در کره می باشد که حتی با ایران باستان نیز مراوادات سیاسی داشته است.

تصاویر سریال شاه ته جویونگ

نقش شاه ته جویونگ را “چویی سو جونگ” یا همان “گونگ بوک، جانگ بوگو”در امپراطور دریا بازی میکند. این بازیگر را می توان اولین کاراکتر قوی سریال های تاریخی در ذهن هواداران سریال کره ای دانست. و خوشبختانه پایان این سریال برایش خوش است و مثل امپراتور دریا نیست که همه گریه کنند.

تصاویر سریال شاه ته جویونگ 1

 

تصاویر سریال شاه ته جویونگ 2

 

تصاویر سریال شاه ته جویونگ 3

 

تصاویر سریال شاه ته جویونگ 4

داستان سریال شاه ته جویونگ

موضوع این سریال مربوط به زمان حکومت آخرین پادشاه گوگوریو (بوجانگ) می‌باشد. در این دوره امپراطوری تانگ، گوگوریو را سوژهٔ حمله قرار داده و لشکرکشی آن‌ها همیشه از منطقه لیائودونگ شروع می‌شود که به دلیل کوهستانی بودن آن منطقه و رهبری فرد لایقی به نام یانگ مانچون، فرماندار قلعه آنسی، همیشه برای گوگوریو پیروزی می آورد. در اولین حملهٔ تانگ به گوگوریو، در این قلعه پسری به دنیا می‌آید که به گفتهٔ ستاره‌شناسان در آینده امپراتور خواهد شد و این شایعه دهن به دهن به پایتخت و به گوش یئون گائه سومون، سپهسالار گوگوریو، می‌رسد. او که برای جنگ با تانگ همراه ارتش به انسی می‌رفت با شنیدن این شایعات خشمگین شد و هنگام رسیدنش به دنبال آن بچه گشت. پدرش ته جونگ‌سانگ، یک سردار ساده ارتش است نیز تلاش می‌کند تا وانمود کند فرزندش دختر است اما موفق نمی‌شود و پس از ماجراهایی می‌گریزند و مجبور می‌شود همسر و فرزندش را به رودخانه بیندازد و خود سربازان را عقب نگه دارد که در این بین تعدادی ماهی‌گیر، همسر و فرزندش را یافته و وقتی هویت آن دو را می‌فهمند به پایتخت تحویل می‌دهند.

وزیر جنگ نیز شخصاً به این قضیه رسیدگی می‌کند و چون دلش به حال نوزاد سوخته بود وی را به عنوان یک برده بزرگ می‌کند. این بچه که دائه جویونگ نام دارد با ذکاوت و پشت کار خودش به تدریج مراحل پیشرفت را طی نموده و وقتی به سن جوانی می‌رسد هویت خویش را می‌یابد و سپهسالار نیز به او اجازه رفتن می‌دهد.

تصاویر سریال شاه ته جویونگ

 

نظر شما چیست این سریال موفق می شود محبوبیت جومونگ را در ایران پیدا کن؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا