;
سینمافرهنگ و هنر

فیلم مهاجرت: اگر قصد مهاجرت داری این فیلم ها رو حتما ببین!

فیلم مهاجرت: در طول تاریخ مردم به دلایل مختلف مجبور بوده اند زادگاه، خانه و عزیزان خود را ترک کرده و مهاجرت کنند. برخی به دلایل مختلف مجبور به انجام این کار شدند، در حالی که برخی دیگر رویای خود را برای زندگی بهتر دنبال کردند.

بسیاری از کشورهای جهان شاهد صحنه های جالب مهاجرت بوده اند. تا جایی که فیلم ها و سریال های زیادی با موضوع مهاجرت ساخته شد. از مهاجرت آهنگ ها، شعرها، کتاب ها نوشته شده است.
 فیلم های موفقی که بر موضوع مهاجرت تمرکز دارند را برای شما گردآوری کرده است:

1- Dogville

فیلم مهاجرت: موضوع این درام آوانگارد، داستان غم انگیز شهر داگویل است. گریس که از دست شروران فرار کرده و در این شهر ساکن شده، مورد استقبال مردم شهر قرار نمی گیرد و به این ترتیب داستان اصلی آغاز می شود.

پیشنهاد می شود: عکس های داغ شوگر مامی ترکیه مردها را عاشق کرد!

فیلم مهاجرت

2- Kefernahum

فیلم مهاجرت: این فیلم که محصول مشترک فرانسه و لبنان است و حال و هوای مستندی دارد، حس ثبت قدم به قدم زندگی یک پسربچه 12 ساله را تداعی می کند.

ببینید: واکنش پردیس احمدیه به افغانستانی بودنش: افغانستانی بودن که فحش نیست! + ویدیو

فیلم مهاجرت1
کفرناحوم

 

3- Dancer in the Dark

فیلم مهاجرت: رقص در تاریکی فیلمی از لارس فون تریر محصول مشترک بسیاری از کشورها است که برنده نخل طلای جشنواره کن شد. در این فیلم “بیورک” خواننده ایسلندی را در نقش اصلی می بینیم.

این خواننده نقش یک کارگر مهاجر را بازی می کند که مشکلات بینایی جدی دارد، عاشق رویاپردازی است و پول خود را برای عمل جراحی پس انداز می کند.

فیلم مهاجرت2
Dancer in the Dark

 

4- It’s a Free World

فیلم مهاجرت: آنجی خانمی ساکن لندن، زنی است که فرزندش را به تنهایی بزرگ می کند. او برای سال ها در مشاغل کوتاه مدت مشغول به کار بوده است.

اما با این تلاش ها چیزی عایدش نشده است. انجی تصمیم می گیرد کسب و کار خود را راه اندازی کند. او دفتری را برای دلالی کار برای کارگران مهاجر باز می کند و فیلم ناگهان تغییر می کند!

فیلم مهاجرت3

 

5- Le Silence de Lorna

فیلم مهاجرت: این فیلم داستان لورنا مهاجر آلبانیایی را روایت می کند. لورنا از طریق مافیا با یک معتاد هروئینی ازدواج می کند تا تابعیت بلژیک را به دست آورد. اما برای پرداخت بدهی خود به مافیایی که این معامله را انجام داده، باید معامله دیگری انجام دهد و …

فیلم مهاجرت4

 

6- L’assedio

فیلم مهاجرت: شاندورای که اهل آفریقا است، پس از دستگیری همسرش به دلایل سیاسی از کشورش فرار می کند. شاندورای به رومانی فرار می‌کند و ضمن ادامه تحصیلات پزشکی اش به عنوان نظافتچی در خانه آقای کینکی که پیانیست می‌باشد، مشغول به کار می‌شود. با این حال یک صمیمیت عاطفی بین این دو شکل گرفته و مسیر وقایع را تغییر می دهد.

فیلم مهاجرت5

شاید مطالب را بپسندید:

عکس ترلان پروانه در کنار دریا با تیپی که باور نمی کنی!

پوشش زنان دوره قاجار: چرا چاقچور می کردند؟

مصاحبه جدید سلنا گومز درباره شکست عشقی و بیماری وحشتناکش

همسر کانیه وست بخاطر پوشش غیر متعارف دستگیر می شود!

عکس قبل انقلابی از محمدرضا شریفی نیا که باورت نمی شه!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × سه =

دکمه بازگشت به بالا