;
سرگرمی

تست شخصیت مهارت گفتگو: آیا دیگران از گفتگو با شما لذت می برند؟

تست شخصیت مهارت گفتگو: چه چیزی را اول دیدی؟ امروزه این نوع تست ها(از جمله تست شخصیت مهارت گفتگو) طرفداران بسیار زیادی در سرتاسر دنیا پیدا کرده است. تست های شخصیت شناسی بصری، می تواند چیزهای زیادی درباره شخصیت شما بگوید؛ چون با دیدن تصاویر ناخودآگاه شما فعال می شود. امروز با یکی از جذاب ترین تست ها همراه شما هستیم.

وب سایت گفتنی همچنین تست های متنوع دیگری نیز دارد که می توانید در بخش سرگرمی نگاه کنید.

شاید جالب باشد: آزمون شناخت بلاگر دیوانه: اگر زیرکی بگو کدام بلاگر یه تخته اش کمه؟!

جنبه هایی از شخصیت ما وجود دارد که ما همیشه آنها را نادیده می گیریم، حتمن دیده اید که نگاه هر شخصی نسبت به اطرافش متفاوت است. مثلا بعضی ها کلی نگر هستند یا مثبت نگر و بعضی ها دیدگاه نقادانه تری دارند و بعضا با بدبینی به بسیاری از جنبه های زیست انسان نگاه می کنند.

اما جنبه هایی از ما هستند که برای خودمان هم ناشناخته اند. آن ها چه هستند؟ از طریق تست شخصیت مهارت گفتگو می توانید به آن نیمه های پنهان خود پی ببرید.

جالب است ببینید: آزمون شناسایی نادان: کدام شخص نادان تر است؟

تست شخصیت مهارت گفتگو: آیا دیگران از گفتگو با شما لذت می برند؟

تست شخصیت مهارت گفتگو

نتایج تست شخصیت مهارت گفتگو:

این معما رو هم از دست نده: معمای تصویری خرچنگ مخفی را در این منظره شکار کنید و نشان دهید چشم قوی دارید!

صورت یک زن

طبق تست شخصیت مهارت گفتگو شما فردی هستید که دوست دارید حقیقت را بگویید. شما خود را به دلیل صادق بودن مشخص می کنید. صحبت کردن با شما خوب است. شما لاف نمی زنید، حرف شما را قطع نمی کنید. شما شنونده خوبی هستید. شما هنگام صحبت بسیار دیپلماتیک هستید، ارتباطات شما سرشار از درایت، دقت است و حس شوخ طبعی دارید. شما یک گفتگوگر عالی هستید.

این تست رو از دست نده: معمای کلیسای سنت باسیل: شی شبیه به لامپ را در این منظره بیابید!

درختان

تست شخصیت مهارت گفتگو:اگر برای اولین بار دیدید، درختان در پاییز در یک آسمان بنفش، بسیار دنج است. صحبت شما بدون عجله و پرمعنا است، می دانید چگونه مکالمه را در مسیر درست هدایت کنید، صدایی بسیار دلنشین و خنده ای آرام و مهربان دارید. ارتباط شما صمیمانه است شما می دانید چگونه یک داستان کوتاه و باورنکردنی تعریف کنید. نظرات شما همیشه مناسب است. شما این استعداد را دارید که ارتباطات را حفظ کنید و آن را به موقع به پایان برسانید. شما یک گفتگوگر جذاب هستید.

این تست رو هم از دست نده: آزمون شناسایی قاتل صحنه کیست؟ فقط آدم های تیزفهم متوجه ماجرا می شون

دست ها

تست شخصیت مهارت گفتگو: دست هایی که کف دست را با چند ستاره نشان می دهد، نشان می دهد که شما یک همکار دوستانه و بسیار مفید هستید. شما همیشه از دیگران حمایت می کنید و  همدلی، آرامش و انگیزه می دهید. وقتی ارتباط برقرار می کنید، مردم همیشه به شما صریح و وفادار هستند. آنها مهربانی شما را احساس می کنند، شما همیشه می خواهید کمک کنید. تو باهوشی شما حافظه خوبی دارید شما همیشه می دانید چه بگویید و چه چیزی را توصیه کنید تا حال او بهتر شود . شما یک شریک دلسوز هستید.

این تست رو از دست نده: اگر زرنگ هستید سریعا بگویید مرد با کدام یک ازدواج خواهد کرد؟!

یک خرگوش

تست شخصیت مهارت گفتگو: اگر برای اولین بار یک خرگوش را دیدید که حلقه زده است، شما یک فرد زیبای بسیار شیرین هستید و ارتباط شما نیز همینطور است. شما یک مکالمه دان، گستاخ و باهوش هستید.

دوست دارید در مورد موضوعات حساس ارتباط برقرار کنید، دوست دارید با افراد باهوش صحبت کنید. شما می دانید که چگونه تم های باورنکردنی ارائه دهید، همیشه حقایق غیرمنتظره ای آماده دارید. ارتباط با شما چیزی است که همه نمی توانند از عهده آن برآیند. اما گوش دادن به شما یک لذت واقعی است. شما استاد کلمات هستید. شما یک مکالمه باهوش و احساسی هستید.

یک پرنده

تست شخصیت مهارت گفتگو: به جرات می توان گفت که بودن در کنار شما و همیشه راحت نیست، هرگز خسته کننده نیست. خلق و خوی شما اغلب در طول مکالمه تغییر می کند. شما فردی تکانشی هستید. خلق و خوی رمانتیک می تواند ناگهان رنگی شکاک به خود بگیرد و شما را به حالتی بدبینانه و حتی بدبین تبدیل کند. می توانید در میان خنده دارترین ارتباطات بسوزانید. تو مثل دریا هستی یا آرام و زیبا، یا نه کمتر زیبا، اما یک طوفان کاملا خطرناک. شما یک گفتگوگر احساسی هستید .

صورت گرگ

تست شخصیت مهارت گفتگو: اگر چهره گرگ یا گرگ هایی را که در جنگل پنهان شده اند تجسم کرده اید، درونگرا هستید یا بیشتر از صحبت کردن به گوش دادن علاقه دارید. مردم همیشه شما را درک نمی کنند. شما واقعاً سعی نمی کنید خودتان را به دنیا توضیح دهید. شما دنیای خود را با قوانین و اصول خود دارید. وقتی کسی سعی می کند به آن حمله کند، دوست ندارید. شما آدم بسته ای هستید. شما عاشق فکر کردن هستید، شاید خلق کنید و فکر کنید. شما به سرعت از ارتباطات خسته می شوید. می خواهی ترک کنی آنها به ندرت سعی می کنند شما را عقب نگه دارند.

تست شخصیت شناسی چیست؟

تست شخصیت مهارت گفتگو: تست شخصیت شناسی ابزاری است که برای ارزیابی شخصیت انسان استفاده می‌شود.

آزمون و ارزیابی شخصیت به تکنیک‌هایی اشاره دارد که برای اندازه‌گیری الگوهای مشخصه ویژگی‌هایی که افراد در موقعیت‌های مختلف از خود نشان می‌دهند طراحی شده است.

از تست‌هایشخصیت شناسی می‌توان برای کمک به مشخص کردن تشخیص بالینی، راهنمایی مداخلات درمانی و کمک به پیش‌بینی نحوه واکنش افراد در موقعیت‌های مختلف استفاده کرد.

شخصیت چیزی است که ما هر روز آن را به‌طور غیر رسمی ارزیابی و توصیف می‌کنیم. وقتی ما در مورد خودمان و دیگران صحبت می‌کنیم، اغلب به ویژگی‌های مختلف شخصیت یک فرد اشاره می‌کنیم. زمانی که روانشناسان شخصیت را در سطحی منظم‌تر و علمی‌تر ارزیابی می‌کنند، تقریباً همین کار را انجام می‌دهند.

تاریخچه تست‌ شخصیت شناسی

تست شخصیت مهارت گفتگو: یکی از اولین اشکال تست‌های شخصیت‌شناسی، معروف به فرنولوژی، در اواخر قرن ۱۸ پدیدار شد و در طول قرن ۱۹ رایج شد. این رویکرد شامل اندازه‌گیری برجستگی‌های روی جمجمه انسان بود که به ویژگی‌های شخصیتی خاصی نسبت داده می‌شد.

بعدها، روانشناسان شروع به تلاش برای تعیین تعداد ویژگی‌های شخصیتی مختلف کردند. به عنوان مثال، گوردن آلپورت پیشنهاد کرد که بیش از ۴۰۰۰ ویژگی شخصیتی مختلف وجود دارد. سپس روانشناس ریموند کاتل از یک تکنیک آماری به نام تحلیل عاملی استفاده کرد تا این فهرست را به ۱۶ عامل شخصیتی مختلف کاهش دهد، در حالی که هانس آیزنک این فهرست را به سه عامل کاهش داد.

یکی از محبوب‌ترین رویکردهای شخصیتی امروزه به عنوان پنج جنبه بزرگ شخصیت شناخته می‌شود.

این نظریه نشان می‌دهد که شخصیت از پنج بعد گسترده تشکیل شده است: برون‌گرایی، سازگاری، وظیفه‌شناسی، روان‌رنجوری و استقبال از تجربه.

این مطالب هم جالب هستند و توصیه می شوند:

این هم جالبه: بازی فکری کلید: این کلید کدام قفل را باز می کند؟ خودت را به چالش بکش!

این هم جالبه: تست هوش ژاکت دزد مخفی کدوم بچه ست؟ کارآگاه های حرفه ای زود می گیرن!

تست روانشناسی کاریزما: چقدر از نظر بقیه کاریزماتیک و جذاب هستید؟!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 15 =

دکمه بازگشت به بالا