;
سرگرمی

آزمون هوش اشکال ریاضی؛ این معمای ریاضی را حل کنید تا مغز شما تقویت شود.

آزمون هوش اشکال ریاضی؛ این آزمون هوش اشکال ریاضی را حل کنید کسانی که در ریاضی مهارت دارند می توانند این معمای ریاضی را به راحتی حل کنند، اما هر کسی که ذهن تیز و میل به معادلات ریاضی و استدلال دارد می تواند این بازی فکری را حل کند. ضریب هوشی خود را با این بازی فکری بررسی کنید.

بازی های فکری به همان اندازه که سرگرم کننده هستند، مغز شما را نیز به چالش می کشند.فقط یادتان باشد برای آزمون هوش اشکال ریاضی تنها 12 ثانیه فرصت دارید.

 

تصویر آزمون هوش اشکال ریاضی

آزمون هوش اشکال ریاضی 1

.

.

.

بازی های هوش ریاضی یک راه عالی برای تقویت ظرفیت ذهنی و مهارت های تفکر جانبی، حفظ قدرت حافظه و شادی شما هستند.این تمرینات را می توان به روش های مختلفی انجام داد. به طور کلی، آنها به شکل پازل هایی هستند که باید حل شوند که اغلب نیاز به تفکر غیر متعارف با در نظر گرفتن محدودیت های داده شده دارد. گاهی اوقات، به تفکر جانبی دلالت دارد. معماها و معماهای منطقی از انواع بازی های فکری هستند.

.

.

.

پاسخ آزمون هوش اشکال ریاضی

ما پاسخ آزمون هوش اشکال ریاضی را در زیر برایتان شرح داده ایم.

مثلث=2

مربع=10

دایره=2

دایره+مثلث+مربع=؟

2+2+10

4+10

14

پس جواب 14 است.

آزمون هوش اشکال ریاضی 2

آیا آزمون هوش اشکال ریاضی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

افراد تیز و باهوش این ویژگی های منحصر به فرد را دارند:

1. دائما در حال ارزیابی خود هستند و از خود انتقاد می‌کنند

آزمون هوش اشکال ریاضی: بله درست شنیدید! افراد باهوش از خودشان انتقاد می‌کنند! همه ما همه‌جا افرادی خودشیفته را می‌بینیم که مرتب دروغ می‌گویند چقدر خوب هستند. با این وضع اگر فردی را ببینیم که انتقادپذیر است و مرتب خودش را نقد می‌کند، نفس راحتی می‌کشیم.

همین‌که فردی به دنبال فخرفروشی و تحت‌تأثیر قراردادن دیگران نیست و پیوسته دنبال عیب‌های خود و اصلاح آنهاست، هوش او را نشان می‌دهد. این نکته که باید اعتماد به نفس داشت و از توانایی های خود صحبت کرد در قاموس افراد باهوش جایی ندارد.

۲. معمولا ساکت‌اند و کمتر صحبت می کنند

این هم نشانه ای دیگر! از جمله ویژگی افراد باهوش ساکت بودن آنهاست. همه فکر می‌کنند آدم‌های ساکت درون‌گرا هستند و به لحاظ روابط اجتماعی ضعیف عمل می‌کنند. این مسئله همیشه صحیح نیست.

نمی‌توان گفت که همه آدم‌های ساکت باهوش‌اند، اما افراد باهوش سعی می‌کنند اگر موقعیتش فراهم باشد گوشه‌ای ساکت بنشینند. این افراد به حرف‌هایی که زده شده گوش می‌دهند، فکر می‌کنند و خود را برای پاسخ آماده می‌کنند و همیشه سکوت را به گفت‌وگوهای بی‌هدف ترجیح می‌دهند. بنابراین نوعی خاص از پر رمز و راز بودن را با خود حمل می کنند.

۳. از مشکلاتشان فرار نمی‌کنند

فرد باهوش اجازه نمی‌دهد مشکلات فراوانی که در زندگی‌اش وجود دارند او را شکست بدهند. او پیش از اینکه مشکلاتش از کنترل خارج شوند، آنها را اولویت‌بندی می‌کنند و یکی‌یکی سراغشان می‌روند. اگر شما هم به‌راحتی با مشکلات مواجه می‌شوید، چالش‌های زندگی را با آغوش باز می‌پذیرید، به نظر می‌رسد آدم خیلی باهوشی هستید.

۴. دوستان‌ باهوش و خلاقی دارند

دوستانی که در کنار خود دارید همیشه نشان‌دهنده بخشی از شخصیت شما هستند. افرادی که هوش استثنایی دارند دوستانشان را هم از بین افراد خلاق، باهوش، فرهیخته و انتخاب می‌کنند. البته همیشه استثناهایی هم هست، اما اگر ۸۰درصد از آدم‌های زندگی‌تان آدم‌های باهوش و جالبی هستند، احتمالا شما هم جزو افراد باهوش هستید.

۵. برای کامل‌شدن تلاش می‌کنند

هوش فراوان را نمی‌توان از ظاهر فرد یا صرفا صحبت‌هایش دریافت، بلکه می‌توان آن را در این جست که افراد باهوش چگونه با خود رفتار می‌کنند. افراد باهوش همیشه دنبال تکامل هستند، به همین دلیل هر بار با آنها ملاقات می‌کنید متوجه تغییرات و پیشرفت‌های‌ کوچک آنها می‌شوید. این ذهنیت کمال‌گرا در تمام جنبه‌های زندگی افراد باهوش خود را نشان می‌دهد، در ظاهرشان که سعی می‌کنند همیشه در بهترین حالت خود باشند و تلاش برای اینکه فن بیان خوبی داشته باشند یا اینکه ساعت‌ها تمرین می‌کنند تا بهتر دارت پرتاب کنند!

6. شب‌زنده‌دارند

تحقیقات نشان داده است افرادی که شب‌ها تا دیروقت بیدار می‌مانند و به کارهایشان می‌رسند و در واقع شب‌ها بیشترین میزان کار مفید را دارند، در مقایسه با افراد سحرخیز آی‌کیوی بالاتری دارند.

البته باید گفت که فقط بیدار ماندن تا نیمه‌های شب شما را آدم باهوشی نمی‌کند! این افراد برایشان راحت‌تر است که شب‌ها بیدار بمانند و مشغول وبگردی، مطالعه و یادگیری مطالب جدید باشند. چون این یادگیری‌ها زمانی اتفاق می‌افتد که همه خواب هستند، دانش و مهارت‌هایشان معمولا دیگران را غافل‌گیر می‌کند.

نوشته های مشابه

8 دیدگاه

  1. جواب آخر درسته ولی اشکال اشتباه است
    از خط اول مثلث میشه هشت
    مربع میشه چهار
    دایره میشه دو
    لطفاً درست کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا