;
سرگرمی

آزمون بینایی ایموجی کمی اخمو؛ آیا میتونید در 8 ثانیه ایموجی متفاوت را پیدا کنی؟

آزمون بینایی ایموجی کمی اخمو؛ آیا می توانید ایموجی  عجیب و غریب را در 8 ثانیه  در آزمون بینایی ایموجی کمی اخمو تشخیص دهید؟ وقت آن رسیده است که مهارت های حل خود را ثابت کنید تا بررسی کنید که چقدر در حل بازی های فکری مهارت دارید.

اگر مایل هستید می توانید یک ساعت نیز همراه خود داشته باشید و بررسی کنید که آیا می توانید پاسخ را در بازه زمانی مشخص شده پیدا کنید؟

 

تصویر آزمون بینایی ایموجی کمی اخمو

آزمون بینایی ایموجی کمی اخمو 1

.

.

.

اگرچه حل بازی های فکری و معماهای فکری شما را برای تفکر خلاق همه کاره نمی کند،اما می توانید این را برای بداهه سازی توانایی تفکر خود امتحان کنید. توجه داشته باشید که فقط با حل 2-3 بازی فکری نمی توانید پتانسیل کامل خود را برای ایجاد تفکر باز کنید. شما باید عادت به حل بازی های فکری را برای بداهه سازی توانایی خود از بین ببرید. همچنین، می توانید تمرینات دیگری را امتحان کنید که می تواند ظرفیت مغز شما را تقویت کند. همچنین توجه داشته باشید که نمی توانید یک شبه به یک مغز متفکر تبدیل شوید!

.

.

.

پاسخ آزمون بینایی ایموجی کمی اخمو

آزمون بینایی ایموجی کمی اخمو 2

آیا آزمون بینایی ایموجی کمی اخمو را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 + 18 =

دکمه بازگشت به بالا