;
سرگرمی

میزان IQ خود را با حل این چالش در کمتر از 10 ثانیه امتحان کنید!

چالش شکستن کد: تست‌های منطق و تفکر تمرین‌های بسیار محبوبی برای ارزیابی توانایی‌های فکری افراد هستند، زیرا تست می‌کنند که آیا فرد قادر به حل مسائل پیچیده است یا خیر؟ این چالش ها در شبکه های اجتماعی بسیار پرطرفدار است و کاربران اینترنت دوست دارند این نوع چالش ها را قبول کنند و پاسخ های خود را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. امروز سعی می کنیم با تجزیه و تحلیل تصویر چالش شکستن کد،رمز را پیدا کنیم. با بخش سرگرمی مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: 5 تصویر عجیب ولی واقعی که اصلا باورت نمیشه واقعا عکس گرفته شدن!

قوانینی که باید برای حل چالش رعایت کنید

برای موفقیت در چالش شکستن کد، توجه و تمرکز مهم است. شما باید کد 4 رقمی را با رعایت قوانین زیر پیدا کنید: پس از هر ترکیب 4 رقمی، نقطه های رنگی قرار می گیرند. نقطه سفید به این معنی است که یکی از اعداد وجود ندارد، نقطه زرد به این معنی است که یکی از اعداد موجود است اما در کادر سمت راست نیست و نقطه سبز به این معنی است که یکی از اعداد در کادر سمت راست وجود دارد. این نقاط سرنخ هایی هستند که به شما کمک می کنند کد صحیح را پیدا کنید.

چالش شکستن کد در سطح متوسط ​​است، برای حل این معما و یافتن کد 4 رقمی صحیح باید نقاط رنگی را رعایت کنید و به هر ترکیب توجه کنید. نقاط رنگی به ترتیب قرار نمی گیرند. قبل از شروع وارد کردن کد، حتما به هر نقطه نگاه کنید و آنها را به هم متصل کنید، در غیر این صورت ممکن است زمان را از دست بدهید و نتوانید چالش را در زمان تعیین شده تکمیل کنید.

 

تصویر چالش شکستن کد

چالش شکستن کد 1

.

.

.

تمرین حل پازل های منطقی برای بهبود توانایی های شناختی خود بسیار مهم است. در واقع، مغز ماهیچه ای است که برای حفظ عملکرد صحیح و سالم باید به طور منظم تمرین شود. با حل چالش شکستن کد، خود را برای پردازش اطلاعات، مدیریت زمان و تصمیم گیری آموزش می دهید. هر پازل فرصت جدیدی برای تحریک ذهن و بهبود مهارت های شماست. وقتی یک معمای منطقی را حل می کنید، باید فکر کنید و اطلاعات را از زوایای مختلف سازماندهی کنید تا راه حل پیدا کنید. این نیاز به تمرکز و صبر زیادی دارد، اما راهی عالی برای تقویت ذهن شماست.

.

.

.

پاسخ چالش شکستن کد

چالش شکستن کد 2

آیا چالش شکستن کد را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

درگیر شدن مغز در بازی های فکری می تواند یک راه سرگرم کننده و عالی برای استراحت از استرس های روزانه باشد. تمرکز ما را از نگرانی‌ها دور می‌کند و به ما اجازه می‌دهد در حالی که هنوز ذهن خود را تمرین می‌دهیم، استراحت کنیم. بازی های فکری اغلب شامل به خاطر سپردن و یادآوری اطلاعات است که به بهبود حفظ حافظه و مهارت های یادآوری کمک می کند. این می تواند به ویژه برای افراد در هر سنی، از جمله دانش آموزان و افراد مسن مفید باشد. شما هرروزه در مجله اینترنتی گفتنی مطالب متنوعی از انوال پازل ها و معماها را می توانید ببینید و لذت ببرید. همچنین می توانید در شبکه های اجتماعی مانند ایسنتاگرام و فیس بوک گفتنی ما را دنبال کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − هفت =

دکمه بازگشت به بالا