;
آرایش و زیباییمد و زیبایی

ماسک ضد لک خانگی؛ اگر جای جوش دارید +طرز ساخت

ماسک ضد لک خانگی: آرزوی هر کسی داشتن پوست بدون لک و جوش است . بیشتر افراد از آغاز تولد پوست مرطوبی دارند ولی همیشه اینطور نیست و گاهی سر و کله لک و مشکلات دیگر پوستی پیدا می شود درمقابل درمان هایی هم هست که پوست را از لک ، جوش و … تمیز نگه می دارد ما در بخش مد و زیبایی از سری مطالب آرایش و زیبایی طرز تهیه ماسک ضد لک خانگی را به شما آموزش می دهیم. با مجله گفتنی همراه باشید.

هر کسی باید مراقب پوست خود باشد چون بزرگترین عضو بدن است و ولین چیزی است که مورد توجه قرار می گیرد، در بسیاری موارد ژن تاثیر شگفتی روی پوست دارد و در برخی ممکن است آکنه ، لکه های پوستی، چین و چروک را تجربه کنید، نباید مضطرب باشید این عملکرد هم بدن شماست باید بپردازیم به اینکه برای سلامتی شما به چه مراحلی بپردازیم.

این هم بدردت میخوره: سم‌زدایی پوست در منزل که حسابی پوست شما را ترمیم می کند!

ماسک ضد لک خانگی

ماسک ضد لک خانگی

این هم جالبه: خواص روغن دنبه: اگه پوستت کدر شده و جوش می زنی ببین!

پوست بدون لک و جوش با جوش شیرین و عسل

استفاده از لوازم آرایشی معروف و تجاری لزوما برای پوست خوب نیست به همین دلیل به شما راه حل هایی طبیعی را توصیه می کنیم. در این متن به شما ماسک ضد لک خانگی را پیشنهاد می کنیم. به همین مظور به سرکه سیب ارگانیک و جوش شیرین فاقد آلومینیوم نیاز داریم.

مواد لازم برای ساخت ماسک ضد لک خانگی:

جوش شیرین فاقد آلومینیوم

سرکه سیب ارگانیک

1/2 لیمو

عسل ارگانیک

آب

روش آماده سازی ماسک ضد لک خانگی

1 قاشق سرکه سیب را در نصف لیوان مخلوط کنید و در کاسه ی جدا جوش شیرین را اضافه و آرام آرام به آن آب را اضافه کنید و بعد به آن 1/2 آب لیمو و عسل اضافه کنید و بعد همه را با هم مخلوط نماید.

این هم جالبه: ترکیب ضد ریزش مو و شوره سر+ دستورالعمل خانگی

نحوه مصرف ماسک ضد لک خانگی

ماسک ضد لک خانگی1

ابتدا صورت را از هرگونه آرایش پاک کنید و بعد صورت را با آب گرم بشوید تا منافذ پوست باز شوند و از دستمال پنبه ای برای خشک کردن صورت استفاده کنید سپس ماسک را روی صورت بمالید.

مراقب باشید ماسک وارد دهان و چشم تان نشود و اجازه بدهید 5 – 10 دقیقه روی صورت بماند و بعد صورت را با آّب گرم بشوید و بعد دوباره با آب سرد بشوید تا منافذ بسته شود و بعتد از چندین مرحله متوجه تغیرات روی پوستتان خواهید شد.

 

این مطالب هم جالبن:

زیبایی بدون آرایش: حیله هایی که باعث می شود بدون آرایش به نظر برسید!

5 ترفند طبیعی برای داشتن پوست بدون لک و چروک+ طرز تهیه ماسک برنج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا