;
فرهنگ و هنرهنرمندان

عکس خیلی جذاب مه لقا باقری زن جواد عزتی با لباس مجلسی!

مه لقا باقری زن جواد عزتی بازیگر توامند و موفق ایرانی این روزها با انتشار یکی از عکسهای قدیمی اش در فضای مجازی توجه مخاطبان را بیش از پیش جلب کرد. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

به دلیل پخش سریال نیسان آبی و حضور موفق مه لقا باقری در نقش همسر ممد چاخان این سریال، مرور عکس و بیوگرافی مه لقا باقری همسر جواد عزتی برای مخاطبان جذابیت خاصی داشته و در میان عکسهای قدیمی و جدید این بازیگر زن ایرانی، یکی از عکسهای وایرال شده و در فضای مجازی، مربوط به عکس دوران کودکی مه لقا باقری بود که با عناوین مختلفی مثل، مه لقا باقری در لباس عروسی و یا تیپ مجلسی مه لقا باقری منتشر شد که در فرهنگ و هنر مجه گفتنی هم تصویر مد نظر را مشاهده می کنید.

از دست ندهید: زن اکبر عبدی+ عکس دخترش

عکس کودکی مه لقا باقری زن جواد عزتی با لباس مجلسی

 بیوگرافی کوتاه مه لقا باقری زن جواد عزتی

مه لقا باقری همسر جواد عزتی متولد 25 خراد 1360 در تهران است که بصورت حرفه ای در حوزه کارگردانی و بازیگری تئاتر فعالیت دارد و در جشنواره های داخلی و خارجی در کشور هایی نظیر فرانسه، روسیه و اسپانیا حضور داشته است.

او این روزها پرکارتر از همیشه دیده می شود، مه لقا پس از آنکه در سریال یاغی نقش نرگس مادر ابرا را ایفا کرد، به تازگی با حضور در سریال نیسان آبی 2 مورد توجه مخاطب قرار گرفته است.

این مطلب هم جالبه: عکس واقعی زیباترین ملکه مصر پیدا شد+ عکس

جواد عزتی و مه لقا باقری

مه لقا باقری که در آخرین کار تلویزیونی خود در سریال حکم رشد درنقش محبوبه نیز بازی کرد، در سریال هایی مانند باغ مظفر، قهوه تلخ، دردسرهای عظیم 2 و زخم کاری و همچنین فیلم سینمایی آینه بغل و شنای پروانه با همسرش جواد عزتی هم بازی بوده است.

مه لقا باقری و جواد عزتی از سال 1385 با هم ازدواج کرده اند اما در حال حاضر فرزندی ندارند. مه لقا 6 ماه از همسرش جواد عزتی بزرگتر است.

 

برایتان جالب خواهد بود

سوتی سریال آوای باران بعد از 10 سال رو شد! آیا متوجه شده بودی؟

عکس های تازه رنگی شده از زنان داخل حرمسرای ناصرالدین شاه!

جذابترین مرد سال ایران انتخاب شد+ عکس

ارسطو و نقی معمولی در سریال پایتخت+ عکس زن و بچه شون بیرون سریال

فصل دوم سریال آوای باران و نقش جدید الهام چرخنده!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده − 7 =

دکمه بازگشت به بالا