;
سرگرمی

یکی از این 3 فرد در تصویر یک زامبی می باشد،میتونی بگی کدومشونه؟

آزمون شناسایی فرد زامبی: در تصویر آزمون شناسایی فرد زامبی با یه فرد مختلف روبرو هستیم که کنار یکدیگر می باشند،یکی از این سه نفر یک انسان نمی باشد و در واقع یک زامبی می باشد که در این جمع حضور دارد و قبل از اینکه خطری دیگران را تهدید کند باید از آنسان های سالم جدا گردد.

با توجه به تصویر و نشانه هایی که در آن وجود دارد میتونی در 7 ثانیه بگی کدوم یک از این سه فرد تبدیل به زامبی شده است و خطری برای سایر انسان ها محسوب می شود؟

تصویر آزمون شناسایی فرد زامبی

آزمون شناسایی فرد زامبی 1

.

.

.

این بازی ها در عین حال که می توانند سرگرم کننده باشند، از سوی دیگر می توانند شرایط خوبی را برای افزایش فعالیت های مغزی آنان را فراهم کند.تصاویری شبیه تصویر فوق می توانند قدرت تمرکز و دقت شما را افزایش دهند. شما با حل مرتب معماها و سوالات هوش و تصاویر این چنین، مغز خود را به فعالیت وادار می کنید. این مسئله به افزایش تمرکز، دقت و جزئی نگری شما خواهد افزود.برای حل سوالات هوش و تصاویر پازلی، دقت کردن حرف اول برای موفقیت است.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی فرد زامبی

خیلی از کاربران پیرزن را به عنوان زامبی معرفی نموده اند و دلیلشان هم آویزان شدن آب دهان وی می باشد ولی باید گفت افراد پیر به دلیل کهولت سن توانایی بالایی بر بدن خود ندارند و اینگونه مسایل عادی می باشد،دختر جوان هم بیمار می باشد و به دلیل رعایت بهداشت و اینکه مریضی وی به کسی سرایت نکند ماسک زده است،اما مرد وسطی زیر چشمانش قرمز شده و انگار تازه به ویروس مبتلا شده است و وی زامبی می باشد.

حتمن بخوانید: حکایت ابن سیرین و زن هوس باز با ماجرایی خواندنی

آزمون شناسایی فرد زامبی 2

آیا آزمون شناسایی فرد زامبی را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

شاید برایتان جالب باشد

یکی از اعداد فقط یک بار وجود دارد چشمان خود را امتحان کنید و این عدد را 10 ثانیه ای بیابید!

اگه زرنگی کدوم یکی از بابانوئل ها یه خانوم جذاب و خوشگله؟

پیشنهادی: قابل اعتماد یا شکاک؟ ماهیت ذاتی خود را با تست شخصیتی ما در نگاه اول کشف کنید!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 1 =

دکمه بازگشت به بالا