;
سرگرمی

اگه تو 7 ثانیه بگی کدومیک از افراد در تصویر خلافکارن، آخر نابغه هایی!

آزمون شناسایی خلافکاران بانک: در تصویر آزمون شناسایی خلافکاران بانک شما شاهد صحنه ای از یک دزدی از بانک هستید که با هوش یکی از کارمندان بانک آژیر خطر به صدا در می آید و پلیس نیز در کمترین زمان ممکن خودش را به بانک می رساند،هنگامی که پلیس به صحنه جرم می رسد با صحنه جالب و تعجب برانگیزی مواجه می شود،دو زوج که اسلحه به دست دارن به سمت زوجی که کلاهی بر سرشان گرفته اند با اسلحه در دستشان به آنها اشاره میکنند و به پلیس میگویند که ان ها سارق و خلافکار میباشند،در حالی که آن زوج این دو زوج اسلحه به دست را میگویند که خلافکار می باشند.

شما باید در آزمون شناسایی خلافکاران بانک از تمام قدرت بینایی و دیگر توانایی های خود استفاده کنید و افراد خلافکار را در 7 ثانیه شناسایی کنید.

خیلی جالبه: 12 تفاوت تصویری آرایشگاه زنانه را در کمتر از 20 ثانیه بیابید!

تصویر آزمون شناسایی خلافکاران بانک

آزمون شناسایی خلافکاران بانک 1

.

.

.

تیزبنی و جزئی نگری، نیازمند داشتن مهارت ها و توانائی های بالا است، لذا در صورتی که شما بتوانید این آزمون های هوش تصویری را در زمان مشخص شده حل کنبد، باید به نکته سنجی و هوش بالای شما آفرین گفت. پس تلاش کنید تا آزمون شناسایی خلافکاران بانک را در 7 ثانیه رمزگشایی و حل کنید. چابکی ذهنی خود را آزمایش کنید و این معمای تصویری جالب را حل کنید. ما مطمئن هستیم که تنها افراد تیزهوش و نکته سنج می توانند آزمون شناسایی خلافکاران بانک را حل کنند.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی خلافکاران بانک

زوجی که اسلحه در دست دارند خلافکار واقعی می باشند،آن ها پس از متوجه شدن از به صدا درآمدن آژیر خطر سریه کلاه هایی که بر سرشان کشیده بودند را از سر خود در آورده و به زوج روبروی خود دادند تا هنگامی که پلیس سر می رسد،آن ها بازداشت شوند.برای احتیاط از اینکه نقشه شان به خوبی اجرا شود اسلحه را پیش خود نگه داشته اند،همچنین میتوان از نوع نگاه آن ها به خوبی فهمید که با تحکم و زور قصد دارند زوج بیگناه را به دام بیندازند و خودشان در فرصت مناسب فرا کنند.

آزمون شناسایی خلافکاران بانک 2

آیا آزمون شناسایی خلافکاران بانک را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − 18 =

دکمه بازگشت به بالا