;
سرگرمی

کدوم یکی از این 4 نفر داخل تصویر عمرشو داده به شما و دیگه زنده نیست؟

آزمون شناسایی فرد مرده در کافه: در آزمون شناسایی فرد مرده در کافه ما به دنبال تنها یک مساله هستیم و آن هم این است که در کافه چه کسی مرده است و دیگر زنده نمی باشد؟ با حل این معمای تصویری به همه اثبات کنید که واقعا کسی به تیزبینی، زیرکی و قوه تحلیل شما در میان اطرافیانتان وجود ندارد. برای اثبات این موضوع با آزمون شناسایی فرد مرده در کافه همراه شده و تلاش کنید آن را در کمتر از 7 ثانیه رمزگشایی کنید.

باید بدانید که یک کارآگاه واقعی قادر خواهد بود این معمای تصویری را در 7 ثانیه حل کند. شاید زمان محدودیت پاسخ گویی این آزمون به این علت باشد که شما را برای تمرکز کردن آموزش دهد. تمرکز کردن سریع و دقت صد در صدی می تواند به شما در بالا بردن توانائیهای فردی و شناختی شما کمک کند.پس با دقت به تصویر زیر نگاه کرده و فرد مرده را پیدا کنید.

از دست نده: اگه مخ هرکول پوآرو داری؛ آیا زن جوان یک زندانی فراری است!؟

تصویر آزمون شناسایی فرد مرده در کافه

آزمون شناسایی فرد مرده در کافه 1

.

.

.

محققان دریافته اند که بخشی از اختلالات مغزی و رشد بیماری هایی همچون فراموش و آلزایمر با کاهش فعالیت های مغزی در ارتباط است. لذا برای جلوگیری و یا احمالا رشد این بیماری ها، باید تحرک مغز را افزایش داد. سوالات ریاضی هوش تصویری مانند آزمون شناسایی فرد مرده در کافه می تواند سبب افزایش عملکرد مغز شود. حل صحیح این سوال، نیازمند تمرکز و دقت است. در واقع تنها راه حل پاسخ به این سوالات نیز همین نکته است. بر همین اساس سوالاتی از این دست در کنار ایجاد سرگرمی برای سلامت مغز بسیار مفید هستند.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی فرد مرده در کافه

عده ای مردی که تیشرت بنفش دارن را به عنوان فرد مرده معرفی کرده اند،ولی باید دقت کرد که گوشی در دستان وی می باشد و این نشانه ای از هوشیاری وی می باشد چون وی فقط در حال چرت زدن می باشد،مرد پیراهن سفید هم چشمانش باز می باشد و زنده هست،مرد پیرهن آبی هم با توجه به نوع گرفتن دست هایش در حال کلنجار رفتن با خود است که آیا بخابد یا نه.فرد مرده ،مرد لباس سبز می باشد ،وی سرش را روی کیفش گذاشته و به خواب ابدی رفته است.

خیلی جالبه: شخصیت شناسی نحوه خوابیدن؛ تو معمولن کدوم هستی؟

آزمون شناسایی فرد مرده در کافه 2

آیا آزمون شناسایی فرد مرده در کافه را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

کدوم یکی از این مادرهای داخل تصویر یک رباته و انسان نمی باشد؟

برای تقویت هوش: اگه هوش کارآگاهی داری، سریع بگو که کدوم فرد میتونه قاتل باشه!؟

پیشنهادی: پرفروش‌ترین کفش‌های دنیا با سوزندوزی بلوچ+ تصاویر

کدام یک از این دو مسافر در پایانه فرودگاه پول و جواهرات را از پیرزن دزدی کرده است؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا