;
سرگرمی

آیا می توانید خرگوش پنهان شده در پارک را 7 ثانیه ای پیدا کنید؟

تست قدرت بینایی با خرگوش در پارک: توهمات نوری زمانی اتفاق می‌افتند که مغز و چشم ما آنطور که می‌خواهیم هماهنگ نباشند. توهم زمانی به وجود می آید که ارتباط نادرستی بین مغز و چشم وجود داشته باشد. سه نوع توهم نوری وجود دارد که عبارتند از لفظی، فیزیولوژیکی و شناختی.

توهمات نوری ذهن شما را درگیر می کند، عملکرد مغز شما را تقویت می کند و مهارت های مشاهده شما را افزایش می دهد. آیا می خواهید مهارت های مشاهده خود را آزمایش کنید؟ پس تست قدرت بینایی با خرگوش در پارک را انجام دهید و خرگوش پنهان شده را 7 ثانیه ای پیدا کنید؟

 

تصویر تست قدرت بینایی با خرگوش در پارک

تست قدرت بینایی با خرگوش در پارک 1

.

.

.

تصویر بالا صحنه ای از دانشگاه را به تصویر می کشد که در گوشه ای کوچک از آن می توانید مجوطه ای پر از گیاهان و انواع مختلف چمن را ببینید.چالش امروز شما این است که خرگوشی را پیدا کنید که در جستجوی غذا به محوطه دانشگاه آمده است. افرادی که مهارت های مشاهده خوبی دارند می توانند خرگوش را تشخیص دهند.آیا شما تونستین خرگوش را در زمان تعیین شده پیدا کنید؟

.

.

.

پاسخ تست قدرت بینایی با خرگوش در پارک

تست قدرت بینایی با خرگوش در پارک 2

آیا تست قدرت بینایی با خرگوش در پارک را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =

دکمه بازگشت به بالا