;
سرگرمی

حضور یک لاما در عروسی به عنوان داماد باعث شگفتی و تعجب بسیاری از مردم دنیا شده است.

حضور یک لاما در عروسی به عنوان داماد: روز عروسی یک زوج یک مناسبت مهم است که هدف آنها منحصر به فرد و به یاد ماندنی است. با این حال، ایده خلاقانه یکی از زوج ها اینترنت را تحت تأثیر قرار داده است. آنها تصمیم گرفتند که یک داماد غیر متعارف داشته باشند! یک لاما! این موجود پشمالو مانند یک جنتلمن واقعی یک دست کت و شلوار مشکی با کراوات صورتی پوشیده بود و البته عکس هایی که لاما را در کنار مهمانان نشان می دهد در فضای مجازی منتشر شده است. اگر کنجکاو هستید که یک لاما چگونه شلوار بپوشد،  تصاویری وجود دارد که سوال شما را پاسخ می دهد.

به طور معمول، هنگام انتخاب یک داماد، اغلب زوج ها به دوستان نزدیک یا اعضای خانواده مراجعه می کنند. با این حال، آدام و تارا خارج از چارچوب های فکری، فکر کردند و یک موجود پشمالو را دعوت کردند تا در کنار داماد بایستد. جی که بهترین لباس مهمانی خود را با کراوات صورتی پوشیده بود، “در حال حمل یک گل” ظاهر شد. عروسی آنها فراموش نشدنی شد.

شاید بپسندید: هوش تصویری شناخت فرد خالی بند: میتونی بگی با توجه به تصویر کدوم یک از این دو نفر در حال چاخان بستن هستند؟

حضور یک لاما در عروسی به عنوان داماد-جی

حضور یک لاما در عروسی به عنوان داماد: به لطف مزرعه نیویورک به نام ماجراهای لاما، این زوج نه تنها موفق شدند مهمانان خود را غافلگیر کنند، بلکه عکس های عروسی آنها نیز در فضای مجازی منتشر شد. مزرعه به این زوج تبریک گفت و چند عکس عروسی به اشتراک گذاشت و گفت: “از شما متشکرم، آدام و تارا، که اجازه دادید J بخشی از روز بزرگ شما باشد. ازدواج شما را تبریک می گویم!”

اینم جالبه: حقایقی جالب در مورد امپراطوری روم که شاید نمیدانستید.

برای عروسی خودتان می توانید لاما بگیرید!

حضور یک لاما در عروسی به عنوان داماد: اگر شما هم از طرفداران لاما هستید، مزرعه قول می‌دهد که رویداد شما را با آنها «خاص» کند. می توانید لاماها را به بازدید از خانه، رویدادهای مدرسه، عکس های کریسمس، مهمانی ها و تبلیغات تجاری دعوت کنید. طبق آن چه که در وب سایت آنها وجود دارد، نرخ ها از “150 دلار به ازای هر ساعت لاما * برای 1 ساعت لاما” شروع می شود و باید سه هفته قبل رزرو شود.

حضور یک لاما در عروسی به عنوان داماد-جی-جمع مردان

عروسی های منحصر به فرد مد هستند و بسیاری از عروس ها ترجیح می دهند سنتی را کنار بگذارند و چیزهای خلاقانه ای را انتخاب کنند.آیا شما هم دوست دارید چنین مراسمی داشته باشید؟

آدام و تارا در کنار لاما

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نوزده − چهار =

دکمه بازگشت به بالا