;
سرگرمی

فقط یک فرد تیزبین و نکته سنج قادر است در 7 ثانیه فرد قاچاقچی رو شناسایی کند؟

هوش تصویری فرد قاچاقچی در فرودگاه: در تصویر هوش تصویری فرد قاچاقچی در فرودگاه ما صحنه ای از یک گیت کنترل چمدان را مشاهده می کنیم که در آن مامور فرودگاه در حال بازرسی بدنی مسافرین می باشد،در میان مسافرین یک قاچاقچی بین المللی هم وجود دارد که سعی دارد جنسی را با خودش قاچاق کند.

به نظر شما چه کسی در تصویر قاچاقچی می باشد؟ میتونی وی را در 7 ثانیه شناسایی کنی و به چنگال عدالت بسپریش؟

 

تصویر هوش تصویری فرد قاچاقچی در فرودگاه

هوش تصویری فرد قاچاقچی در فرودگاه 1

.

.

.

معماهای تصویری هم لحظاتی خوشی را برای اوقات فراغت شما رقم می زنند و هم در رشد و توسعه مهارت های فردی و شناختی شما نقش مهمی می توانند داشته باشند. شما با کمک این آزمون ها می توانید توانائیهای خود را بهبود ببخشید. ذهن و مغز ما عادت کرده است به کلی نگری و دیدن جزئیات برای او سخت است.شما با حل کردن این معماهای تصویری می توانید این عادت بد را از خود دور کنید.

.

.

.

پاسخ هوش تصویری فرد قاچاقچی در فرودگاه

احتمالا در نگاه اول همه زنی که در تصویر می باشد را به عنوان قاچاقجی معرفی کرده اند و دلیلشان هم عرق کردن وی و مخفی کردن جنس در زیر پیراهنش می باشد ولی باید این نکته را در نظر داشت که یک قاچاقچی خبره این کار احمقانه را نخواهد کرد احتمالا وی برای اولین بار جنسی را که غیر قانونی می باشد با خود حمل کرده است و حالا از ترس گیر افتادن لرزه بر اندامش افتاده است.

قاچاقچی کسی نیست جز پسر در تصویر به کلاه گیسی که وی پوشیده است دقت کنید،وی خودش را شبیه زن بارداری درست کرده است ولی غافل از اینکه کلاه گیس کل موی وی را تحت پوشش قرار نداده است.

هوش تصویری فرد قاچاقچی در فرودگاه (2)

آیا هوش تصویری فرد قاچاقچی در فرودگاه را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

20 − هفده =

دکمه بازگشت به بالا