;
سرگرمی

عطر پیرمرد پیرزنی نزن: بوی این عطرها غیر جذابه!

عطر پیرمرد پیرزنی نزن: عطر، تکمیل کننده یک استایل جذاب در بخش اکسسوری ها می باشد. انتخاب یک عطر جذاب و خوش بو، متناسب با روحیات و اخلاقیات، یکی از دغدغه های اصلی افراد در خرید عطر است. شاید تعجب کنید اگر بگوییم به جز بوی ماندگار سن شما نیز یکی از مهم ترین فاکتورهای خرید عطر است. در این بخش از مد روز مجله گفتنی به معرفی عطرهایی می پردازیم که بوی آنها سن شما را بالا نشان می دهد. مد و زیبایی امروز را از دست ندهید.

بیشتر بخوانید: قبل و بعد عمل بینی سلبریتی های ایرانی که شوکه می شوید!

عطر پیرمرد پیرزنی نزن:

رابطه سن و عطر

سن شما با انتخاب عطر رابطه مستقیمی دارد زیرا سن که تغییر می کند، احساسات و سلیقه پذیرش رایحه ها متفاوت شده و درک فرد از رایحه ی یک عطر نیز تغییر می کند، بنابراین ممکن است رایحه ای که در سنین نوجوانی و جوانی مورد پسند باشد در سنین میانسالی پسندیده نشود پس باید عطری متناسب با سن و سال خود را بخرید.

کدام عطرها مناسب سن شما نیست؟

اگر در دوران جوانی به سر می برید، استفاده از این عطرها سن و سالتان را بیشتر نشان می دهد. این عطرها عبارتند از:

میخک

عطر پیرمرد پیرزنی نزن؛ عطر گل میخک رایحه ای شبیه به خود گل میخک داشته و ملایم و شیرین است. افراد چهل ساله با اعتماد به نفس خاص گاهی اوقات از رایحه های زیبا و جذاب با نت های قدرتمند استقبال می کنند، آنها به رایحه های گل و نت های تازه (مانند گل رز، گل میخک، گل سوسن، یا گل های سفید مانند گل یاس، یلانگ یلانگ، توبروز یا گل های پودری مانند عنبیه، بنفشه یا میموسا) علاقمندند.

بیشتر بخوانید: روشن کردن مو با دارچین اگر میخوای برای عید یه تغییر ملیح به خودت بدی

میخک

گل رز

عطر پیرمرد پیرزنی نزن؛ بعد از 50 سالگی بسیاری از افراد عطرهای خنک و گلی، روایح گرم مرکبات، گل هایی همچون مریم، مشک، سرخالو و آلوی سیاه رابیشتر می پسندند و آقایان 40 ساله نیز بیشتر به سمت عطرهای تلخ و گرم سوق پیدا میکنند بنابراین نوجوانان و جوانان بهتراست از این عطرها استفاده نکنند.

گیاه پاتچولی

عطر پیرمرد پیرزنی نزن؛ برگ‌های گیاه پاتچولی فوق‌العاده خوشبو بوده و از اسانس و عطر خالص آن برای صنعت عطرسازی استفاده می شود. گیاه پاتچولی اسانسی نسبت ترش و شیرین داشته و به اصطلاح رایحه‌های تاریک، چوبی و خاکی را به آن اختصاص می‌دهند. میانسالان ازاین عطر استقبال بیشتری می کنند و به عطرهایی با مواد اولیه اصیل و رایحه های غالب مانند وانیل، دانه تونکا، پاچولی یا عنبر جذب می شوند.

بیشتر بخوانید: رنگ شال هایی که مد میشه: شال عیدت رو این رنگی بخر

گیاه پاتچولی

رایحه های چوبی

عطر پیرمرد پیرزنی نزن؛ عطرهایی که بیشتر افراد در سن 40 تا 60 سالگی به آن گرایش پیدا میکنند؛ شامل رایحه‌های چوبی و عمیق می‌باشند که بر کلاسیک بودن آنها نیز می افزاید. این افراد به دنبال روایح گرم، کمی شیرین و تند با ماندگاری بالا می باشند.

این داستان جالبه: حکایت جالب و خواندنی: داستان ازدواج زیباترین زن شهر با زشت ترین مرد شهر!

رایحه های دارچین

عطر پیرمرد پیرزنی نزن؛ عطر دارچینی انتخابی عالی برای کسانی است که در آغاز میانسالی هستند. دارچین رایحه‌ای گرم، سنگین، کمی میوه‌ای، فلفلی، تند و تیز و شبیه به وانیل دارد. دارچین با نت‌های میوه‌ای مانند آلو و تمشک و همچنین نت‌های لیکور، به‌ویژه شکلات، نت‌های بادام، بادیان، وانیل، نعناع و… هماهنگی بسیار خوبی دارد.

دارچین

عطر تکراری

عطر پیرمرد پیرزنی نزن؛ دوره جوانی پرازشور و حال بوده و جوانان دوست دارند تجربه های جدیدی را کسب و بسیاری از ناشناخته ها را امتحان کنند. اگر شما در این دوران فقط از یک نوع عطر یا ادکلن استفاده نمایید، به نحوی سنتان بیشتر نشان داده می شود. استفاده مداوم از یک عطر به مدت طولانی، ممکن است باعث شود که شما و افراد اطراف شما از آن خسته شوند. با تست کردن عطرهای جدید، می‌توانید از تکراری شدن عطری که استفاده می‌کنید جلوگیری کنید و با تغییر عطر، احساسی جدیدی به خود و دیگران القا کنید.

 

این مطالب هم جالبه:

چیستان: متعلق به شماست، اما افراد دیگر بیشتر از آن استفاده می كنند!؟

تست شخصیت: یکی از درختان را انتخاب کنید تا شخصیت خود را متوجه شوید!

هر آنچه در نگاه اول ببینی اسرار شخصیتی شما را فاش می کند + تفسیر

چیستان قرآنی: نام مرد دانشمندی که یکی از سوره‌های قرآن به نام اوست؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − سیزده =

دکمه بازگشت به بالا