;
فرهنگ و هنرهنرمندان

لینچان ۸۴ساله و هوسانیانگ۷۳ساله، بازیگران سریال جنگجویان کوهستان بعد از ۴۲ سال!

بازیگران سریال جنگجویان کوهستان را بعد از ۴۳ سال به نمایش در آوردیم. در این تصاویر لینچان را در ۸۴ سالگی و هوسانیانگ را در ۷۳ سالگی خواهید دید. با بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان همراه مجله گفتنی باشید.

یادش بخیر، میخکوب شدن پای تلویزیون های سیاه و سفید قدیمی و دیدن سریال خاطره انگیز ، جنگجویان کوهستان ! هر هفته باید دعا میکردیم که موقع پخش این سریال برق قطع نشه ! چه روزهایی رو گذروندیم ! مجری میومد یه ۱۰ دقیقه حرف میزد و ۴ تا آگهی تبلیغاتی به خوردمون میداد و در نهایت حدود ۴۵ دقیقه سریال میدیدیم ، که ازین ۴۵ دقیقه یه عالمه اول و آخرش هم تیتراژ و آهنگ سریال بود ! چند دقیقه اولش هم تکرار گذشته بود که یادمون نرفته باشه ! خلاصه سرتون رو درد نیارم ، یه سریال ساده رو ما باید حداقل یکی دو سال با آب و تاب میدیدیم ! گاهی اوقات هم تازه کلا تکرار هفته پیش رو به بهانه های مختلف پخش میکردن ! کجاست شیچین نه اژدها و کائوچیوی ذلیل مرده ی خیر ندیده و تینیور و لینچان و هوسانیانگ ! و ….

این مطالب هم جالبه: شوهرهای آتنه فقیه نصیری معروف به خاله سارای ایران+ عکس و بیوگرافی

داستان سریال جنگجویان کوهستان

جنگجویان کوهستان ( به ژاپنی : 水滸伝، هِپبورن : Suikoden ، به انگلیسی : The Water Margin ) یک مجموعه تلویزیونی ژاپنی است که در سال‌های ۱۹۷۳ تا ۱۹۷۴ پخش شد. این سریال بر اساس یکی از چهار رمان کلاسیک ادبیات چین به نام لبه آب یا شوئی خو جوئن اثر شی نایان و لو گوانجونگ نوشته شده‌است.

داستان سریال جنگجویان کوهستان دربارهٔ ۱۰۸ قهرمان است که از سرتاسر چین در مکانی به نام «لیانگ شان پو» گردهم آمده و علیه ظلم و فساد حکومتی قیام می‌کنند و جاودانه می‌شوند.

لیانگ شان پو

این سریال در ایران با نام جنگجویان کوهستان و لیانگ شان پو شناخته می‌شود و برای اولین بار در سال‌های پایانی دههٔ ۱۳۶۰ خورشیدی از شبکه یک ایران پخش شد. بسیاری از ایرانیان خاطره تماشای این سریال به صورت رنگی یا سیاه و سفید را دارند.

بازیگران سریال جنگجویان کوهستان بعد از ۴۲ سال

بازیگران سریال جنگجویان کوهستان1

یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیون

جنگجویان کوهستان یکی از محبوب‌ترین سریال‌های تلویزیونی تاریخ ژاپن است و در بسیاری از کشورهای دیگر نیز به نمایش درآمده است. این سریال به دلیل داستان جذاب، شخصیت‌های به یاد ماندنی و صحنه‌های اکشن دیدنی، مورد تحسین منتقدان و تماشاگران قرار گرفته است.

حقایق جالبی دربارهٔ سریال جنگجویان کوهستان:

این سریال در ۱۳ قسمت ساخته شده است.
این سریال در زمان پخش خود در ایران، به یکی از محبوب‌ترین سریال‌ها تبدیل شد.
موسیقی متن این سریال نیز بسیار محبوب شد و به عنوان تیتراژ پایانی سریال پخش می‌شد.
این سریال در سال ۱۳۷۲ با نام لیانگ شان پو دوبله و پخش شد.
این سریال در سال ۱۳۸۶ با نام جنگجویان کوهستان و با دوبله جدیدی از شبکه آی فیلم پخش شد.
جنگجویان کوهستان یک سریال کلاسیک و به یاد ماندنی است که هنوز هم طرفداران زیادی در سراسر جهان دارد.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × چهار =

دکمه بازگشت به بالا