;
تازه ها

موسیالا از تیم های مدعی قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا نام برد

مدعیان قهرمانی لیگ قهرمان از نظر موسیالا: ملی پوش آلمانی بایرن مونیخ که در لندن بزرگ شده است، امیدوار است در فینال لیگ قهرمانان این فصل که قرار است در ورزشگاه ومبلی برگزار شود، بازی کند. در حالی که موسیالا رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را در سر می پروراند ، که از نظر وی “مهم ترین عنوان” در فوتبال باشگاهی می باشد، تیم های رئال مادرید، منچسترسیتی و آرسنال را بر اساس فرم فعلی آنها به عنوان مدعیان کسب عنوان مورد علاقه خود در این فصل انتخاب کرد.

این بازیکن جوان در گفتگو با Abendzeitung گفت: “لیگ قهرمانان به سادگی مهمترین عنوان در فوتبال باشگاهی است. کسب این عنوان هدف بزرگ من است. فینال این فصل در لندن و در ومبلی است. یک ورزشگاه بسیار ویژه برای من که در لندن بزرگ شده ام. ومبلی مکانی جادویی است. ما همه چیز را به عنوان یک تیم خواهیم داد، اما در این سطح، فرم روزانه نیز بسیار مهم است و همه بازیکنان تناسب اندام و سالم بمانند.

مدعیان قهرمانی لیگ قهرمان از نظر موسیالا

“من فکر می کنم رئال مادرید و منچسترسیتی مدعیان اصلی این عنوان قهرمانی هستند. اما آرسنال نیز تحت هدایت میکل آرتتا فوتبال بسیار خوبی بازی می کند.”

خود این بازیکن 20 ساله در فصل جاری در شرایط خوبی قرار دارد و در 18 بازی در تمامی رقابت ها، 5 گل زده و سه پاس گل داده است. او سومین گلزن برتر بایرن مونیخ در بوندسلیگا پس از هری کین و لروی سانه است، این باشگاه در حال حاضر در رده دوم جدول لیگ قرار دارد و با یک بازی کمتر از بایرلورکوزن صدرنشین فاصله دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + پانزده =

دکمه بازگشت به بالا