;
فرهنگ و هنرهنرمندان

همسران خوب و بد مختار با تیپ های جدید بیرون سریال + عکس و بیوگرافی

همسران خوب و بد مختار از کاراکترهای جذاب و تاثیرگذار سریال مختارنامه به حساب می آیند. نسرین مقانلو در نقش ناریه همسر اول و فریبا کوثری در نقش عمره همسر دوم مختار ثقفی بازی کردند. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی همسران خوب و بد مختار و تصاویری جدید از این بازیگران را بعد از گذشت سالها مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این مطلب هم جالبه: غزل شاکری بازیگر فیلم گلنار در 45 سالگی جذاب و جوان و مجرد+ عکس و بیوگرافی

بیوگرافی و تصاویر همسران خوب و بد مختار

همسران مختار ثقفی1

بیوگرافی نسرین مقانلو نقش ناریه همسر اول مختار

نسرین مقانلو بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان یکم تیرماه سال 1347 در تهران متولد شد. او دارای مدرک تحصیلی دیپلم می باشد. نسرین مقانلو خواهر بیژن مقانلو، سرمربی سابق تیم ملی تکواندوی ایران است.

نسرین مقانلو سالها قبل با کمال خلیلیان فوتبالیست سابق تیم های ملی فوتبال،قهرمان جوانان آسیا و عضو باشگاههای گمرک اهواز ،پاس و تاج ازدواج کرد و ثمره زندگی مشترک آنها دو فرزند به نامهای ارشیا و آرین است.

خانم مقانلو در ابتدای مسیر بازیگری خود ازدواج کرده و به همراه همسرش راهی کشور آمریکا شد اما به دلیل علاقه بسیار خود به حرفه بازیگری، چند سال بعد از به دنیا آمدن فرزند دوم خود با حمایت همسرش به ایران رفت و آمد کرده و در فیلم و سریال های تلویزیونی نقش آفرینی می کند.

این هم جالبه: گلنار در گیلدخت بیرون سریال شبیه مانکن ها شده!+ عکس

نسرین مقانلو2 نسرین مقانلو

این هم جالبه: فواد بابان گوینده خبر قدیمی الان کارخانه دار شده!+ عکس خانواده

بیوگرافی فریبا کوثری نقش عمره همسر دوم مختار

فریبا کوثری بازیگر سینما و تلویزیون 1 آذر 1345 در زاهدان متولد شد. پدر خانم کوثری معاون اداره پست زاهدان بود و این بازیگر در 5 سالگی به همراه خانواده اش از زاهدان به تهران مهاجرت کرده است.

او دارای مدرک تحصیلی دیپلم اقتصاد می باشد و به شغل مهمانداری هواپیما علاقه مند بود اما مسیر زندگی اش تغییر کرد و به یک بازیگر مطرح در کشورمان تبدیل شد. خانم فریبا کوثری ازدواج نکرده و مجرد می باشد.

فریبا کوثری1 فریبا کوثری2

داستان سریال مختارنامه

داستان این مجموعهٔ تلویزیونی از زخمی‌شدن حسن بن علی و رفتن وی به مدائن که حاکم آن سعد بن مسعود ثقفی، عموی مختار است شروع می‌شود. مختار از طرف عمویش فرا خوانده می‌شود تا از حسن بن علی محافظت کند. بعد از مسموم و کشته شدن حسن مجتبی توسط همسرش جعده در ادامه، داستان به وقایع سال ۶۰ هجری و مرگ معاویه و حکومت یزید و جریان بیعت‌گرفتن از حسین بن علی رفته و در نهایت پنج سال بعد از حادثهٔ عاشورا، مختار به عنوان رهبر سومین قیام پس از عاشورا با متحدکردن شیعیان با شعار «یا لثارات الحسین» به خون‌خواهی حسین بن علی و کشته‌شدگان کربلا قیام می‌کند.

 

این مطالب هم جالبن:

امید آهنگر علی کوچولو دهه شصت در 45 سالگی کنار همسر زیبایش در هلند+ عکس و بیوگرافی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 + هفت =

دکمه بازگشت به بالا