;
سرگرمی

آزمون شناسایی گدای پولدار؛ بگو کدوم یکی داره ادا در میاره؟

آزمون شناسایی گدای پولدار برای کسانی است که در حل معماها خوب هستند. به نظر شما کدام یک واقعن گدا نیست و خودش را اینجوری جا زده است؟

آزمون شناسایی گدای پولدار آنقدر چالشی است که تنها 5 درصد از افراد در اولین تلاش موفق شدند پاسخ صحیح را ارائه دهند. این معما از آن حیث پیچیده است که ذهن و مغز ما عادت کرده است به کلی نگری و دیدن جزئیات برای او سخت است. پس اگر می خواهید پیروز تست شناسایی گدای پولدار باشید، تلاش کنید دقت خود را متمرکز کرده و با نگاهی دقیق تصویر را بررسی کنید.

شما در تصویر آزمون شناسایی گدای پولدار با سه گدا مواجه خواهید شد. اما یکی از این سه گدا واقعا فقیر و بی خانمان نیست! اما به نظر شما کدامیک از این افراد واقعا فقیر نیست. اگر در 5 ثانیه این مرد را شناسایی کنید شما کاملا یک نابغه هستید.

حتمن ببینید: کدوم چهره حالت یه دروغگو رو نشون میده؟ آیا زبان بدن می فهمی؟

آزمون شناسایی گدای پولدار

.

.

.

.

.

.

آزمون شناسایی گدای پولدار

برای پاسخ دادن به آزمون شناسایی گدای پولدار مدیریت زمان را فراموش نکنید زیرا شما فقط 5 ثانیه فرصت دارید. توجه به جزئیات می تواند شما را به سمت راه حل درست راهنمایی کند.

جالبه: یکی از این خانما یک عکاس که دنبال سوژه های خاصه،میتونی بگی کدومشونه؟

.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی گدای پولدار: همانطور که می بینید شواهد نشان می دهد که مرد سمت راست، واقعا یک گدا نیست. گذاشتن تشک برای نشستن نشان می دهد که او ادای گداها را در می آورد! لباس او بسیار مرتب به نظر می رسد. البته هستند متکدیانی که به روش های جدید خوب لباس می پوشند اما درصد قابل توجهی از این نوع افراد پوشش مناسبی ندارند.

آزمون شناسایی گدای پولدار2

برایتان جالب خواهد بود

اگه جعبه کادو رو در کمتر از 5 ثانیه پیدا کنی معرکه ای!

داستان ملا و کفش مجانی؛ وقتی مرغ همسایه غازه!

شخصیت شناسی شکل ناخن؛ به دستات نگاه کن تو کدومی؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا