;
سرگرمی

با دلیل منطقی بگو این خانم خوشگله زن واقعی کدوم یکی از مرداست؟

آزمون شناسایی همسر خانم خوشگله: در تصویر آزمون شناسایی همسر خانم خوشگله تصویری از یک زن و دو مرد کاملا یکسان را مشاهده می کنیم که هر یک از این دو مرد با ادعای اینکه زن همسر وی می باشد دستان وی را کشیده و سعی میکنند زن را به طرف خود بکشند،زن نیز که از این شباهت زیاد و این صحنه دچار استرس شده نمیداند کدام یک از این دو مرد همسر وی می باشند.

حال با توجه به تصویر و نشانه های موجود در آن میتونی با دلیلی منطقی در 7 صانیه همسر واقعی مرد را شناسایی کرده و زن را از سردرگمی نجات دهید؟

تصویر آزمون شناسایی همسر خانم خوشگله

آزمون شناسایی همسر خانم خوشگله 1

.

.

.

 یکی از مزیت های خوب بازی های فکری جنبه سرگرمی آن هاست. باید گفت که بازی های فکری علاوه بر اینکه اوقات فراغت را پر می کنند، می توانند زمینه را برای ورزش مغز نیز فراهم کنند. کارشناسان حوزه سلامت معتقدند که بخشی از بیماری های مغز در کنار نوع سبک زندگی و تغذیه، مربوط به کم تحرکی مغز و ذهن است. با کمک بازی های فکری می توان، مغز و ذهن را ورزش داد و از بیماری هایی همچون آلزایمر و … پیشگیری کرد. همچنین زمینه توسعه و رشد مهارت ها و توانائی های شناختی را فراهم نمود.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی همسر خانم خوشگله

خیلی از افراد شرکت کننده در این آزمون فرد سمت چپی را به عنوان همسر زن جوان معرفی کرده اند ولی باید گفت که این طور نمی باشد،وی بر روی موهای خود کلاه گیس گذاشته تا بتواند موهایش را به رنگ موهای شوهر واقعی زن شبیه کند،همچنین چاقویی که وی در پشت کمر خود پنهان کرده نیز دلیلی بر خطرناک بودن وی می باشد.

حتما بخوانید: داستان ضرب المثل استخوان لای زخم گذاشتن

جالبه ببینید: داستان ضرب المثل تا بوق سگ

آزمون شناسایی همسر خانم خوشگله 2

آیا آزمون شناسایی همسر خانم خوشگله را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

پیشنهادی: داستان مثنوی: حکایت دارک برده عاشقی که به او تجاوز شد! 18+

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 − چهار =

دکمه بازگشت به بالا