;
فرهنگ و هنرهنرمندان

محمدعلی سلیمان‌تاش بازیگر آپوپیس هم زندانی یوزارسیف در زندان زاویرا + عکس و بیوگرافی

محمدعلی سلیمان‌تاش بازیگر آپوپیس: محمدعلی سلیمان‌تاش بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. از مهم‌ترین آثار محمدعلی سلیمان‌تاش می‌توان به بازیگری در سریال یوسف پیامبر، فیلم سجده بر آب و فیلم سیب و سلما اشاره کرد. با بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: ثروتمندترین بازیگران معروف ایرانی را می شناسید؟ معرفی 9 نفر اول

محمدعلی سلیمان‌تاش بازیگر آپوپیس 1
محمدعلی سلیمان‌تاش بازیگر آپوپیس بیرون سریال

محمدعلی سلیمان‌تاش بازیگر آپوپیس

محمدعلی سلیمان تاش متولد سال 1349، نویسنده، کارگردان و بازیگر اهل ایران است. او نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1375 در فیلم سجده بر آب به کارگردانی حمید خیرالدین بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال یوسف پیامبر، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای محمدعلی سلیمان‌تاش محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون علی دهکردی، پریوش نظریه، غلامرضا علی‌اکبری و افسانه ناصری را تجربه کرد.

محمدعلی سلیمان‌تاش در سال 1387 دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم محمدعلی سلیمان‌تاش در این سال، بازیگری نقش آپوپیس در سریال یوسف پیامبر به کارگردانی فرج‌الله سلحشور محسوب می‌شود.

این مطلب هم جالبه: بیوگرافی مونا غمخوار بازیگر خردسال دهه شصت: 36 ساله و جذاب کنار شوهر کارگردان!

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی محمدعلی سلیمان‌تاش بازی در سریال یوسف پیامبر بوده است. محمدعلی سلیمان‌تاش سال 1387 سریال یوسف پیامبر نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با فرج‌الله سلحشور همکاری داشته است. محمدعلی سلیمان‌تاش توانست با بازی در سریال یوسف پیامبر تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر مصطفی زمانی، کوروش زارعی، کتایون ریاحی و محمود‌ پاک‌نیت بر تجارب او افزود.

در این سال‌ها محمدعلی سلیمان‌تاش با هنرمندان بسیاری تجربه‌ی کار داشته است اما جالب است بدانید که در میان بازیگران ناصر فروغ با 2 مرتبه و جعفر دهقان با 2 مرتبه بیشترین همکاری را با محمدعلی سلیمان‌تاش داشته‌اند.

یکی از ویژگی‌های حرفه‌ای بیوگرافی محمدعلی سلیمان‌تاش آن هست که در مدت زمان بازیگری خود، هم در تلویزیون و هم در سینما بازی کرده است.

عکس های محمدعلی سلیمان‌تاش بازیگر آپوپیس بیرون سریال

محمدعلی سلیمان‌تاش بازیگر آپوپیس 2 محمدعلی سلیمان‌تاش بازیگر آپوپیس 4 محمدعلی سلیمان‌تاش بازیگر آپوپیس 3

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 9 =

دکمه بازگشت به بالا