;
سرگرمی

میتونی بیگانه فضایی را در داخل هواپیما در 7 ثانیه شناسایی کنید؟

آزمون شناسایی فضایی در هواپیما: در تصویر آزمون شناسایی فضایی در هواپیما دو خانم و یک اقا دیده می شود که گویا همه آنها انسان می باشند. اما به نظر می رسد یکی از آنها مشکلی دارد و یک انسان نمی باشد،بلکه یک موجود فضایی می باشد، به نظر شما کدامیک از افراد تصویر آزمون شناسایی فضایی در هواپیما یک انسان نمی باشد و یک بیگانه فضایی می باشد؟

برای پاسخ دادن به این آزمون شما دارای محدودیت زمانی 7 ثانیه ای می باشد و شما باید از دقت و تمرکز زیادی برخوردار باشید و دارای هوش محیطی بالایی باشید.

حتمن انجام دهید: با جواب دادن به این 10 سوال؛ سن عقلی خود را بفهمید!

تصویر آزمون شناسایی فضایی در هواپیما

آزمون شناسایی فضایی در هواپیما 1

.

.

.

شما می توانید با انجام دادن سوالات هوش در اوقات فراغت در عین سرگرمی، بخشی از خستگی های روزانه خود را رفع کنید. در این سوالات هوش، آنچه که مهم است تمرکز و دقت به صورت سوال و احیاناً تصاویر است. در واقع کلید حل سوالات هوش در دقت به عنوان خود سوال است. انجام معماها، تست ها، پازل های هوش و بازی های فکری می توانند مغز را به فعالیت واداشته و سلامتی آن را تضمین کند. در آزمون شناسایی فضایی در هواپیما شما می توانید علاوه بر سرگرمی و وادار کردن مغزتان به فعالیت، میزان هوش و حتی دقت خود را محک بزنید.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی فضایی در هواپیما

عده زیادی از کاربران زن وسطی را به عنوان بیگانه فضایی در داخل هواپیما معرفی کرده اند و دلیلشان هم وجود ناهمواری های عجیب و غریب در قسمت شکم وی می باشد،ولی باید گفت این زن مقدار زیادی از لباس هایش را در داخل شکمش پنهان کرده است و دلیل این کارش هم نامعلوم می باشد،بیگانه فضایی مرد راستی می باشد،وی در حال خواندن روزنامه و داخل هواپیمایی که نور خورشید هم به داخل آن نمی تابد با عینک آفتابی در حال خواندن روزنامه می باشد که بسیار مشکوک می باشد.چون وی نمیخواهد چشمانش دیده شود،زیرا همه میفهمن که وی یک فضایی می باشد.

حتمن بخوانید: ماجرای مردی در حمام زنانه که زنان را کیسه می کشید!

آزمون شناسایی فضایی در هواپیما 2

آیا آزمون شناسایی فضایی در هواپیما را دوست داشتید؟ همان طور که می بینید این معماها علاوه بر سرگرمی، می توانند شما را غافلگیر کنند. کافیست هر روز به وب سایت گفتنی سر بزنید تا جدیدترین معماها و تست هوش ها را ببینید.

پیشنهادی: داستان پهلوان پنبه؛ وقتی پهلوانان نمی میرند!

پیشنهادی: افسانه هندی کوزه ترک خورده که ماجرایی آموزنده دارد!

از دست ندهید: داستان معروف دزد اصفهانی زرنگتره یا دزد شیرازی؟

16 چهره انسان و حیوان در تصویر وجود داره؛ میتونی علامت بزنی؟

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه + 16 =

دکمه بازگشت به بالا