;
رابطه و ازدواجسبک زندگی

مردان از نظر جنسی از این ۶ ویژگی فیزیکی زنان خوششان می آید؟

زنان مورد علاقه مردان: بسیاری از زنان برای جذاب و زیبا به‌نظر رسیدن دست به تغییراتی در چهره خود می‌زنند تا زیبایی چهره خود را چندین برابر سازند. معیارهای زیبایی زنان در کشورهای مختلف، متفاوت است. زیبایی تعریف‌های متفاوتی دارد و در طول زمان تغییر می‌کند. آیا می‌دانید معیارهای زیبایی زنان از نظر مردان چیست و نقطه جذابیت چهره زنانه در ذهن مردان کدام است؟

۱.زنان خوش‌اندام

زنان مورد علاقه مردان، بر خلاف برخی از تصورات، مردان زنان لاغر را نمی‌پسندند بلکه مردان شیفته انحناء، پیچ و خم‌ها و قوس‌های ظریف اندام زنان هستند.

ببینید: ۳ ترفند طلایی برای نگهداری انار با پوست؛ به مدت طولانی در خانه

زنان خوش اندام

۲.زنان با پوست سبزه

مردان شیفه پوست تیره و سبزه هستند و این تناژ رنگ را به رنگ پریده و سفید ترجیح می‌دهند. از نظر مردان رنگ سبزه جذاب تر است و به لحاظ جنسی بیشتر آن ها را جذب می کند.

۳.زنان جوان

مردان علاقه دارند با زنی وارد رابطه شوند که سن وی حداقل ۲ سال کمتر از آن‌ها باشد. هر اندازه سن مردان افزایش می‌یابد همسر جوان‌تر و با سن پایین‌تر را ترجیح می‌دهند!

۴.آرایش ملایم

زنان مورد علاقه مردان، مردان همیشه زنانی را دوست دارند که چهره طبیعی دارند و آرایش کمی می‌کنند. پس توجه داشته باشید که در آراستگی ظاهر زیاده‌روی نکنید و آرایش‌های زیاد و زننده نداشته باشید.

پیشنهادی: طرز تهیه شربت انار خانگی به صورت طبیعی؛ ترش و ملس

آرایش ملایم

۵.خنده‌رو بودن از معیارهای زیبایی زنان

زنان محبوب، خنده‌رو هستند، زیرا همه مردان دوست دارند بتوانند یک زن را بخندانند و هر مردی وقتی بتواند زنی را بخنداند احساس می‌کند فرد فوق‌العاده‌ای است.

۶.چهره‌های معمولی

زنان مورد علاقه مردان، بسیاری از مردان اعتقاد دارند چهره‌های معمولی با ویژگی‌های متوسط جذاب‌تر از صورت‌های خاص هستند. تحقیقی که روی صورت‌های مختلف انجام شد نشان داد که بیشتر مردم صورت‌های عادی را بیشتر دوست دارند. به این خاطر که ترکیبی از ژن‌های مختلف هستند.

شاید برایتان جالب باشد

مخ مردان را بزنید: 18 نکته استایل زنانه برای جذب مردان

علاقه به مرد متاهل: ۸ نشانه که زن دیگر به دنبال شوهر شما است

9 ترفند که تشخیص بدم خواستگارم خوبه یا بد؟

۱۰ تکنیک طلایی برای حل اختلافات زن و شوهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا