;
فرهنگ و هنرهنرمندان

تصاویر کیان ایرانی سریال مختارنامه که همه رو ناراحت می کنه!

تصاویر ضعیف شدن رضا رویگری: بازیگر نام آشنایی در سینما، تئاتر و تلویزیون است، اما بیش از همه کاراکترها و شخصیت‌هایی که ایفا کرده او را به کیسان ابوعمره می‌شناسند. حتی خودش هم این اعتقاد را دارد که مردم این قهرمان ایرانی را بسیار دوست داشتند و انواع و اقسام بازتاب‌ها را در کوچه و خیابان نسبت به این کاراکتر سریال مختارنامه نشان داده‌اند. با معرفی هنرمندان از بخش فرهنگ و هنر مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: فاطمه مسعودی فر بازیگر خوش رنگ و لعاب سینمای ایران+ زندگی خصوصی و عکس های مدلی!

تصاویر ضعیف شدن رضا رویگری

تصاویر ضعیف شدن رضا رویگری 1

این هم جالبه: بازیگر نقش وهب در مختارنامه پسر واقعی کارگردانه!+ عکس های پدر و پسر!

تصاویر ضعیف شدن رضا رویگری 4 تصاویر ضعیف شدن رضا رویگری 3 تصاویر ضعیف شدن رضا رویگری 2

این هم جالبه: درسا بختیار بازیگر نقش ستاره سریال زیر پای مادر بیرون سریال + عکس

بیوگرافی کوتاه رضا رویگری

رضا رویگری متولد 6 دی 1325 در تهران بازیگر ، خواننده و نفاش می باشد دیپلمه و دانش آموخته دروس ابتدایی حوزه بنام جامع المقدمات نزد امام جمعه تجریش است که در 23 سالگی اولین بار با تئاتر بروی صحنه رفت و با خواندن مشهور شد

بعنوان تنها فرزند خانواده در منطقه تجریش بدنیا آمد ، می گوید پدرم یک آیت الله بی عمامه بود و آرزو داشت من روحانی شوم به همین خاطر مدتی دروس حوزه خواندم

در نوجوانی به دو چیز خیلی علاقه داشتم ، یکی خلبانی و دیگری بازیگری ، بعدها نقاشی هم وسط آمد اما بخاطر اینکه پدرم راضی نبود الکی در آزمون خلبانی رد شدم.

رضا رویگری و نقش کیان در سریال مختار

بازیگر نام آشنایی در سینما، تئاتر و تلویزیون است، اما بیش از همه کاراکترها و شخصیت‌هایی که ایفا کرده او را به کیسان ابوعمره می‌شناسند. حتی خودش هم این اعتقاد را دارد که مردم این قهرمان ایرانی را بسیار دوست داشتند و انواع و اقسام بازتاب‌ها را در کوچه و خیابان نسبت به این کاراکتر سریال مختارنامه نشان داده‌اند. اما او فقط متعلق به جامعه بازیگری نیست و می‌توانیم با آثاری که در عرصه موسیقی و نقاشی از خودش به جای گذاشته، او را یک خواننده و نقاشِ توانمند هم بدانیم.

رضا رویگری در 23 سالگی برای اولین بار روی صحنه تئاتر رفت اما روزهای منتهی به انقلاب، سرودی را می‌خواند که هنوز هم به یادگار مانده است. ایران ایران این بازیگر شناخته شده بارها از آنتنِ رسانه ملی پخش شده و بسیاری از این موسیقی حماسی یادگاری دارند. وقتی بازیگر عقاب‌ها آیه‌های قرآن را به صورت سرود می‌خواند. پس از پیروزی انقلاب این سرود با نام (الله الله) روی آنتن رفت.

رضا رویگری و خوانندگی 

رضا رویگری تاکنون سه آلبوم موسیقی با نامهای «از عشق گفتن» و «غوغا» و «کازابلانکا» به بازار هنر عرضه کرده است. وی همچنین، خوانندۀ سرود معروف «ایران ایران» دراول انقلاب می باشد.

رضا رویگری بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون حدودا دو سالی میشود که به علت عوارض ناشی از سکته قلبی تقریبا از سینما و تلویزیون دور است. در این مدت این همسرش تارا کریمی است که تمام وقت کنار او حضور دارد و از وی پرستاری می‌کند.

رضا رویگری و همسر اولش فرشته میرهاشمی

همسر اول رضا رویگری فرشته میرهاشمی است،حاصل ازدواج اول رضا رویگری با فرشته میرهاشمی، پسرش کیارش رویگری متولد ۱۳۵۳ و یک نوه دختر 8 ساله است. اما در سال ۱۳۹۳ از همسر اول خود به دلیل مخالفت با کار فرشته میرهاشمی جدا شد.

رضا رویگری و همسر دومش تارا کریمی

در ازدواج دوم خود، با دختری که ۴۳ سال از خودش کوچک‌تر است ازدواج کرده‌است. گفتنی است همسر دوم وی، تارا کریمی، در ۲۳سالگی با وی مزدوج شد.

رضا رویگری و همسر دومش تارا کریمی

فیلم های سینمایی رضا رویگری

  1. آخرین مهلت (۱۳۶۸)
  2. دخترم سحر (۱۳۶۸)
  3. رانده شده (۱۳۶۸)
  4. شب بیست و نهم (
  5. قرنطینه (۱۳۸۶)
  6. مجنون لیلی (۱۳۸۶)
  7. جنایت و جنحه (۱۳۸۴)

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + 17 =

دکمه بازگشت به بالا