;
فرهنگ و هنرهنرمندان

یل یل شامی در مختارنامه: چهره واقعی آیدین ختایی بیرون سریال + عکس ها

یل یل شامی در مختارنامه: آیدین ختایی بازیگر نقش غول شامی در مختارنامه که در قسمت دهم سریال مختارنامه دیده اید که مختار به میدان نبرد می‌رود و غول شامی نیز برای مبارزه به میدان می‌آید که مختار به صورت حیرت انگیزی وی را به هلاکت می‌رساند.

در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی آیدین خطایی را بخوانید و عکس های بدون گریم وی را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

بازیگر نقش یل یل شامی در مختارنامه

گریم و چهره این کاراکتر بسیار زمان بر سخت بوده و ساعت ها این بازیگر زیر دست گریمور حرفه ای و کاربلد آقای اسکندری نشسته تا بتواند در این نقش ظاهر شود.

آقای عبدالله اسکندری نیز مدتی پیش در اینستاگرام خود عکسی از گریم آیدین ختایی، در نقش پهلوان شامی در سریال مختارنامه را به اشتراک گذاشت.

بعد از جناب اسکندری گریمور بازیگران سریال مختارنامه، آقای ختایی نیز به بهانه محرم هنر گریم استاد اسکندری و گریم ۵ ساعته در نقش غول شامی در سریال مختار نامه در رویارویی با مختار ثقفی از یاران امام حسین (ع) را به اشتراک گذاشت.

آیدین ختایی2

بیوگرافی آیدین ختایی یل یل شامی در مختارنامه

آیدین خطایی اصل در ۲۴ اردیبهشت ۱۳۶۳ در در خیابان آزادی تهران به دنیا آمده و ورزشکار و مربی پرورش اندام و بازیگر ایران است. ایشان پدر و مادرش را از دست داده و تنها یک خواهر دارد که به توصیه او وارد حرفه ورزشی بدنسازی و پرورش اندام شده است.

او حالا یکی از ورزرشکارزان حرفه بدنسازی و پروروش اندام است و در عرصه بازیگری نیز فعالیت دارد. از جدیدترین آثار بازیگری او سریال از یاها رفته و فیلم سینمایی خوب بد جلف ۲ در کنار پژمان جمشیدی و سام درخشانی و … حضور داشته است.

عکس های آیدین ختایی بازیگر نقش یل یل شامی در مختارنامه

یل یل شامی در مختارنامه2 یل یل شامی در مختارنامه1 آیدین ختایی

 

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 2 =

دکمه بازگشت به بالا