;
فرهنگ و هنرهنرمندان

شوهر سوگل طهماسبی: موهای دست شوهرش جلب توجه کرد!+ عکس

شوهر سوگل طهماسبی: سوگل طهماسبی بازیگر سریال کیمیا به تازگی پنجمین سالگرد ازدواج خود را جشن گرفت، خانم بازیگر که بیشتر او را در ژانر دختر مثبت خانواده در سریال های تلویزیونی دیده ایم، ویدیویی از جشن سالگرد ازدواج خود را کنار همسرش منتشر کرد که بسیار مورد توجه قرار گرفت.

شوهر سوگل طهماسبی

البته تنها عکس منتشر شده از همسر سوگل طهماسبی در ویدیو سالگرد ازدواجشان که در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان هم مشاهده می کنید، عکس دستان اوست و خانم بازیگر گویا قصد رونمایی از چهره همسرش را ندارد. با مجله گفتنی همراه باشید.

سوگل طهماسبی بازیگر سریال های تلویزیونی برادر، نجلا، گاندو و… ویدیویی خاص از جشن سالگرد ازدواجش را منتشر نمود و برای همسرش عاشقانه نوشت:

یک ساعت عشق صد جهان بیش ارزد

صد جان به فدای عاشقی باد ای جان

شوهر سوگل طهماسبی1 شوهر سوگل طهماسبی2

پنجمین سالگرد ازدواج سوگل طهماسبی و شوهر سوگل طهماسبی

سوگل طهماسبی در 24 مرداد 98 خبر ازدواج خود را بصورت رسمی اعلام کرده و تا کنون و پس از گذشت 5 سال از زندگی مشترکشان در صفحه خود عکسی از همسرش منتشر نکرده است.

سوگل طهماسبی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 25 بهمن 1364 در اصفهان است، او پدر خود را از دست داده و دو خواهر بنام «ساغر» و «سحر» و یک برادر بنام «سینا» دارد.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 8 =

دکمه بازگشت به بالا