;
مد و زیباییآرایش و زیبایی

بهترین مدل مانتوهای دانشجویی که حسابی حراست پسنده!+ عکس ها

مدل مانتوهای دانشجویی: اگر شما هم جزو آن دسته از دختر خانم‌هایی هستید که معتقدید خوشتیپ بودن در دانشگاه با وجود حراست، غیر ممکن است، سخت در اشتباه هستید چون می‌توانید با پوشیدن مدل‌های مختلف مانتو شومیزی به یک دانشجوی خوشتیپ و جذاب تبدیل شوید که هیچ مشکلی با حراست دانشگاه نیز ندارد!

مدل مانتوهای دانشجویی

شومیز مانتویی، یکی از محبوب‌ترین مدل‌های مانتو دانشجویی محسوب می‌شود که این روزها بین دختران دانشجوی ایرانی طرفداران بسیاری پیدا کرده است، اگر شما هم دانشجو هستید و به دنبال یک مدل مانتوی شیک و متفاوت برای دانشگاه می‌گردید که باب میل حراست نیز باشد، بهتر است دست از جستجو بردارید چون شومیز مانتویی همان مدل مانتوی ایده آلی است که به دنبالش می‌گردید.

مدل مانتوهای دانشجویی 2

چرا مدل مانتوهای دانشجویی بهترین انتخاب برای دانشگاه است؟

مدل مانتوهای دانشجویی به علت داشتن ویژگی‌های خاصی مثل سادگی طرح، ست شدن راحت با انواع لباس‌ها، خنکی، راحتی، شستشوی راحت، کیفیت بالا، رنگ مناسب و …. جزو محبوب‌تر ین مدل‌های مانتو دانشجویی در ایران محسوب می‌شود؛ در ادامه مد و زیبایی از سری مطالب مد روز همراه ما باشید تا به صورت مفصل، اصلی‌ترین ویژگی‌های شومیز مانتویی دانشجویی را مرور کنیم. با مجله گفتنی همراه باشید.

قطعا شما هم ‌می‌دانید که دانشگاه، جای پوشیدن مانتو‌هایی با طرح‌های شلوغ و رنگارنگ نیست و باید در دانشگاه به فکر پوشیدن لباس‌هایی ساده باشید که جلب توجه خاصی ایجاد نکنید. مدل‌های مختلف شومیز مانتویی دانشجویی دقیقا با توجه به این نکته، دوخته می‌شوند و کاملا ساده و شیک هستند.

مدل مانتوهای دانشجویی 4

این دسته از شومیزهای مانتویی در اوج سادگی و ظرافت، زیبایی و شیکی خودشان را حفظ کرده‌اند و شما می‌توانید با پوشیدن شومیز مانتویی دانشجویی، یک استایل متفاوت و فوق العده جذاب برای خودتان در دانشگاه خلق کنید.

مشکلات اقتصادی با زندگی دانشجویی، گره خورده است و قطعا شما زمان درس خواندن در دانشگاه، بودجه کافی برای خرید لباس‌های رنگارنگ و ست کردن آن‌ها ندارید و در این شرایط به نفع‌تان است که از مانتویی استفاده کنید که قابلیت ست شدن راحت با هر نوع کیف و کفش مقنعه‌ای را داشته باشد. شومیز مانتویی دانشجویی به علت دوخته شدن در مدل‌های کاملا ساده و نداشتن هیچگونه طرح خاصی، با انواع مدل‌های شلوار، کفش، کیف ست می‌شود.

مدل مانتوهای دانشجویی 3

مانتوی دانشگاه، جزو آن دسته از لباس‌هایی است که تقریبا هر روز باید شسته شود و احتمال کثیف شدن و لکه گرفتن آن در طول روز و بین کلاس‌ها به شدت زیاد است و با این وجود شما باید مانتویی را برای دوران دانشجویی‌تان انتخاب کنید که به راحتی شسته و تمیز شود تا برای پاک کردن یک لکه ناقابل از روی مانتویی با پارچه‌ای بد قلق، مجبور نشوید که زمان و هزینه زیادی صرف کنید.

شومیز مانتوی دانشجویی یکی از خوش قلق‌ترین مانتوهای دانشجویی محسوب می‌شود که شستشوی فوق العاده راحتی دارد و سخت‌ترین لکه‌ها از روی آن، در کوتاه‌ترین زمان ممکن محو می‌شود.

با توجه به اینکه مانتو‌های دانشجویی تقریبا هر روز شسته می‌شوند و با آب و مواد شوینده سروکار دارند، کیفیت پارچه مانتوی دانشجویی از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار است چون اگر شما یک مانتوی بی‌کیفیت خریداری کنید تنها بعد از 2 الی 3 بار شستشو احتمالا با پوسیدگی و پاره شدن مانتوی دانشگاه‌تان مواجه خواهید شد.

مدل مانتوهای دانشجویی 1

مدل مانتوهای دانشجویی با توجه به اینکه برای قشر دانشجو و محصل تولید می‌شوند از بهترین و باکیفیت‌ترین پارچه‌ها برخوردار هستند که حتی در صورت شستشوی مداوم نیز هیچ نوع آسیبی نمی‌بینند و شما می‌توانید با خیال راحت، تمامی سال‌های تحصیلی دوران دانشجویی‌تان را با یک شومیز مانتویی سپری کنید و نگران خرج‌های اضافه برای خرید لباس جدید نباشید.

هیچ دانشجویی در دوران تحصیل خود، حوصله دنگ و فنگ‌های نگه‌داری از لباس‌های بدقلق را ندارد، یک مانتوی مناسب دانشگاه باید به آسانی نگه داری شود و فاقد حساسیت‌هایی مثل زود چروک شدن، الزام برای تا کردن به شیوه خاصی یا آویزان شدن به چوب لباسی و …. را داشته باشد.

شومیز مانتویی دانشجویی یکی از خوش قلق‌ترین لباس‌ها از لحاظ شیوه نگه‌داری محسوب می‌شود که نیازی نیست برای مراقبت از آن دردسرهای زیادی را به جان بخرید چون شستشو، اتو زدن و تا کردن آن کاملا مثل سایر لباس‌های معمولی است و نگه‌داری آن کاملا آسان و بدون دردسر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × 5 =

دکمه بازگشت به بالا