;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بیوگرافی الهام شفیعی بازیگر نقش مینا خواهر ماهرخ در سریال در انتهای شب+ تصاویر جدیدش

الهام شفیعی بعد از بازی در فیلم سینمایی روزی روزگاری آبادان نخستین ساخته بلند سینمایی حمیدرضا آذرنگ سینما را تجربه کرد و در دومین کار تصویری خود در سریال در انتهای شب به کارگردانی آیدا پناهنده در نقش مینا بازی کرده است.

بازیگر جوان و تازه کار تئاتر سینما و تلویزیون کشورمان در اولین تجربه هایش در کنار بهترین ها بازی کرده و توانسته هنرش را به درستی به نمایش بگذارد. در ادامه بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان عکس های الهام شفیعی در انتهای شب را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

الهام شفیعی در انتهای شب

الهام شفیعی بازیگر جوان و تازه کار تئاتر و سینما در اولین حضورش در سینما نامزد بهترین بازیگر نقش مکمل زن در فیلم سینمایی روزی روزگاری ابادان بوده است.

الهام شفیعی1

وی سال ها تئاتر کار کرده و با فیلم سینمایی روزی روزگاری آبادان وارد عرصه سینما شده و در حال حاضر بازیگر نقش مینا در سریال در انتهای شب بوده و در نمایش تابستان بود حضور داشته و بازی مورد توجه قرار گرفته است.

الهام شفیعی در نشست خبری فیلم سینمایی روزی روزگاری آبادان گفته بوند که : این کار جز لذت برای من نبود کنار کسانی بودم که الگوی من بودند و آرزوی کار با آنها را داشتم من سال‌ ها تئاتر کار می‌ کردم و این اولین تجربه سینمایی من بود. این بازیگر جوان فیلم«روزی روزگاری آبادان» در ادامه گفته بود که فاطمه معتمدآریا مانند یک مادر واقعی برایم بود.

الهام شفیعی2

نخستین ساخته بلند سینمایی حمیدرضا آذرنگ در پنجمین روز از جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد. “روزی روزگاری آبادان” با وفاداری به مردم جنگ‌زده جنوب کشور، داستان خود را پیش برد. فیلمی که او، نمایشنامه‌اش را سال ۱۳۸۴ با همین عنوان در سالن قشقایی مجموعه تئاترشهر روی صحنه برد و مورد تقدیر قرار گرفت.

الهام شفیعی3

فاطمه معتمدآریا و محسن تنابنده دو بازیگر اصلی این فیلم سینمایی بودند. خانواده پنج‌نفره “مصیب چرخیده” در آخرین روز سال مشغول خرید شب عیدند، اما به دلیل حال بد مصیب که ناشی از گرفتاری‌اش به مواد مخدر است، کشمکشی میان آن‌ها در می‌گیرد و در اوج تلاش خیری مادر خانواده برای به آرامش رساندن خانواده به ناگاه اتفاقی غیرمنتظره همه آن‌ها را غافلگیر می‌ کند.

نقش الهام شفیعی در انتهای شب

«در انتهای شب» تا به اینجا نقطه اوج پختگی پناهنده و البته همکاری او با ارسلان امیری است و با توجه به اینکه یک سوژه کاملاً در دسترس و در واقع بحران روزمره‌ های یک زوج حاشیه‌ نشین طبقه متوسط را انتخاب کرده، اما در چگونگی پرداخت به آن، درام جذابی را خلق می‌ کند.

الهام-شفیعی-در-انتهای-شب

جدایی و طلاق بهنام و ماهرخ باعث تا ثریا که زنی مطلقه می باشد و یک دختر دارد به بهنام نزدیک شود و رابطه دوستی بین آنها شکل بگیرد.

الهام شفیعی بازیگر نقش مینا در سریال در انتهای شب وی در این سریال نقش مینا خواهر ماهی را به خوبی ایفا کرده است.

سریال “در انتهای شب” اولین تجربه آیدا پناهنده در شبکه نمایش خانگی است. او که پیش‌تر با فیلم‌ هایی مانند “ناهید”، “اسرافیل” و “تی تی” به شهرت رسیده بود، با این سریال توانسته است مخاطبان جدیدی را جذب کند. بازیگران سریال در انتهای شب شامل پارسا پیروزفر، هدی زین العابدین، رضا بهبودی، پدرام شریفی و …. می باشند.

 

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + بیست =

دکمه بازگشت به بالا