;
فرهنگ و هنرهنرمندان

بیوگرافی حسین عابدینی بازیگر ترک: از کارگر میدان میوه و تره بار تا بازیگری+ عکس

حسین عابدینی متولد ۱۳۵۹ در زنجان، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی از دانشگاه علمی کاربردی تهران است، در شهر ماهنشان بدنیا آمده است و الان در کرج ساکن است و در ۲۰ سالگی سیمرغ جشنواره فجر را برده است. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان بیوگرافی حسین عابدینی را بخوانید و تصاویر جدید وی را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

این هم جالبه: شهناز تهرانی “لیلا صمد آقا” بعد 52 سال کنار همسرانش در آمریکا + عکس و بیوگرافی

بیوگرافی حسین عابدینی

در دوران ابتدایی از زنجان به همراه خانواده به تهران نقل مکان کردند و بصورت کارگر میدان میوه و تره بار در یک مغازه میوه فروشی مشغول بکار شد.

سال ۷۳ بود که تیم مجید مجیدی در میدان میوه ترباره در حال فیلمبرداری بود، همانجا از چند پسر نوجوان تست بایگری می گیرد که یکی از آنها حسین عابدینی بود، روز بعد به خانه حسن می روند و اجازه کار بازیگری را از خانواده اش می گیرند.

حسین عابدینی2

اولین بازی

اولین تجربه کوتاهم در فیلم پدر مجید مجیدی در سال ۷۴ بود. سپس در سال ۱۳۷۵ در سریال بچه های مدرسه همت کار کردم و بعد، کارهای دیگر. تا اینکه در جشنواره فیلم فجر به خاطر بازی در فیلم سینمایی پد از بازی من تجلیل شد و سینما فارابی هم چهار سکه به من جایزه داد.

سیمرغ در ۲۰ سالگی

در سال ۱۳۷۹ وقتی ۲۰ ساله بود به دلیل درخشش در فیلم باران مجید مجیدی برنده سیمرغ بلورین برترین بازیگر مرد در نوزدهمین جشنواره فیلم فجر شد.

او اولین بازیگر ۲۰ ساله‌ای است که سیمرغ گرفته است، آن زمان افرادی از جمله داریوش ارجمند بشدت معترض شدند چرا به بازیگری که سابقه‌ و اسم و رسمی ندارد سیمرغ داده اید!

حسین عابدینی1

در کودکی پسر بچه ای شیطان و پرحرف و اهل بگو و بخند بودم. اما حالا بسیار گوشه نشین و خجالتی هستم و وقتی جلو دوربین می روم، همه تعجب می کنند که چطور می توانم جلوی دوربین بلبل زبانی کنم ! خودم هم جواب این سوال را نمی دانم.

ازدواج

حسین عابدینی در سال ۹۶ ازدواج کرده است

لهجه

من دو برادر دارم که هیچ کدام لهجه ندارند، اما من سعی کرده ام لهجه زنجانی ام را حفظ و تقویت کنم. در زمینه بیمه کار می‌کنم و نمایندگی یکی از بیمه‌ ها را در کرج دارم. نمی‌ توان فقط به بازیگری اکتفا کرد، چون باید بیشتر روزهای سال را بیکار بود

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 5 =

دکمه بازگشت به بالا