;
سرگرمی

کوچکترین قلمرو جهان در بحران هویت!!!

کوچکترین قلمرو جهان: مرزهای کشورها و مرزهای استانی بسیار دقیق تعیین شده اند جابجایی این خطوط مشترک به ندرت اتفاق می افتد مگر با وقوع جنگ ها این تغییرات رخ دهد. با این حال، در ژاپن، در مرز استانی ناگانو و شیزوئوکا ، سالی یک بار، مرز استان را بر اساس نتیجه طناب کشی جابه جا کنید ، رویدادی بین آلمان و لوکزامبورگ وجود دارد. و در مرز فرانسه و اسپانیا، جزایری وجود دارد که کشورهای آنها هر شش ماه یکبار تغییر می کنند.با یک مطلب دیگر از بخش تازه ها مجله اینترنتی گفتنی همراه باشید.

کوچکترین قلمرو جهان-0

کوچکترین قلمرو جهان

منطقه «ایرون» در شمال اسپانیا (Irun) و همسایه آن یعنی منطقه «هندای» در جنوب غربی فرانسه (Hendaye) سرزمینی به وسعت بیش از 3000 متر مربع به‌طور مشترک مسئولیت مراقبت از جزیره قرقاول را هرکدام برای ۶ ‌ماه از سال برعهده دارند. به‌عبارت دیگر، هر سال از اول فوریه تا ۳۱ ژوئیه، اسپانیا سرپرستی این جزیره را در اختیار دارد و ۶ماه دیگر، این جزیره کوچک به بخش رسمی از خاک فرانسه تبدیل می‌شود.

کوچکترین قلمرو جهان-1

گردشگران در روزهای بسیار محدودی اجازه ورود به این جزیره را دارند؛ یکی از این روزها زمان تحویل ۶ ماهه حاکمیت جزیره است که مراسم ویژه برافراشتن پرچم‌ با حضور نمایندگان ۲ کشور برگزار می‌شود.

کوچکترین قلمرو جهان-2
بنای سنگی در سال 1861 به یاد امضای پیمان پیرنه در جزیره ساخته شد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + ده =

دکمه بازگشت به بالا