;
فرهنگ و هنرهنرمندان

خانواده پرجمعیت نوید محمدزاده و فرشته حسینی: خانواده های یک جینی!+ عکس

نوید محمدزاده و فرشته حسینی نمایش رستم و سهراب حضور پیدا کردند. این زوج سینما با لباس‌هایی راحت در این مراسم شرکت کردند. فرشته حسینی و نوید محمد زاده اغلب به خاطر پوشش منتفاوتی که دارند خبرساز می‌شوند.

نوید محمدزاده و فرشته حسینی

نوید محمدزاده بازیگر ایرانی متولد 17 فروردین سال 1356 که با نقش آفرینی در فیلم عصبانی نیستم نام خود را بر زبان ها انداخت. او با بازی های حرفه ای در فیلم هایی همچون ابد و یک روز و بدون تاریخ بدون امضا موفق به دریافت سیمرغ بلورین شد.

استایل جدید نوید محمدزاده و فرشته حسینی1
استایل جدید نوید محمدزاده و فرشته حسینی

بیوگرافی نوید محمدزاده

نوید محمدزاده زاده شده تهران در تاریخ 17 فروردین 1356 با اصالتی کرد و اهل شهرستان مهران است. او به دنبال فوتبالیست شدن بود اما با دیدن یک فیلم مسیر زندگی خود را به سمت بازیگری تغییر داد. او فوق دیپلم رشته عمران است و در حال حاضر متاهل است.

زندگی شخصی نوید محمدزاده

نوید محمدزاده از سال 1382 بعد از دریافت دیپلم به آموزشگاه بازیگری در کرج رفت. او از طرفداران دو آتیشه تیم استقلال بوده و همیشه این علاقه خود را به شکلی واضح نشان داده است. از طرفداران فیلم بهروز وثوق می باشد.

 خانواده پرجمعیت نوید محمدزاده

نوید محمدزاده در خانواده ای پر جمعیت با 12 فرزند متولد شد که خود او فرزند آخر خانواده است. او به همراه خانواده تا دوسالگی در تهران بود و و بعد از به ایلام مهاجرت رفته اند و تا پایان دوران راهنمایی خود در این شهر ماندند.

ازدواج با فرشته حسینی

نوید محمدزاده و فرشته حسینی2

به مدت یکسال صحبت هایی براساس ارتباط میان نوید محمدزاده و فرشته حسینی به علت یکسان بودن لباس های آنها بود. سرانجام در 4 اردیبهشت 1400 این بازیگر با انتشار ویدئویی از ازدواج خود و فرشته حسینی خبر داد و در 29 تیر ماه عکسی با حلقه ازدواج در اینستاگرام منتشر کرد.

فرشته حسینی در یک خانواده با پنج خواهر و یک برادر به دنیا آمد، پدر و مادرش هر دو از مهاجرین کشور افغانستان هستند که در ایران زندگی می کنند.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 7 =

دکمه بازگشت به بالا