;
فرهنگ و هنرهنرمندان

تراویس فیمل بازیگر نقش راگنار سریال وایکینگ‌ها در 45 سالگی چقدر آروم و با کلاس شده!+ عکس

راگنار سریال وایکینگ‌ها: تراویس فیمل در پانزدهم ماه ژوئیه سال ۱۹۷۹ در سال ۱۹۷۹ در اکوکا – ویکتوریا – استرالیا به دنیا آمده است، تراویس فیمل علاوه بر بازی در سریال واکینگ ها با نقش راگنار، در فیلم سینمایی «وارکرفت» در ژانر حماسی – فانتزی اکران گردیده در ۲۰۱۶ عده دار نقش اصلی بود که توانست در این مسیر با بازی خوب خود حسابی مورد توجه قرار گیرد. همچنین وی بیست و دومین هنرپیشه سریال «تارزان» با نقش اصلی هم است.

راگنار سریال وایکینگ‌ها

در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان عکس های جدید تراویس فیمل بازیگر نقش راگنار سریال وایکینگ‌ها را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

داستان سریال وایکینگ‌ها

سریال وایکینگ‌ها

سریال وایکینگ‌ها درباره سرگذشت کشاورزی به نام «رگنار» است فردی جاه‌طلب که وقتی همگان و منطق حکم می‌کنند که به سمت شرق برود و در کنار مابقی جنگجویان به غارت بپردازد، او به سمت غرب می‌رود.

رگنار یکی از بزرگترین شخصیت‌های افسانه‌ای منطقه اسکاندیناوی است که به سرعت پله‌های پیشرفت را یکی پس از دیگری طی می‌کند. آیا شخصیت رگنار واقعی است یا خیالی؟

در واقع بر اساس بسیاری از متون تاریخی، شخصیت رگنار نه قطعا، که به احتمال بسیار زیاد وجود داشته‌ است؛ اما آن رگناری که در سریال به نمایش درآمده‌است، در واقع ترکیبی از چند شخصیت تاریخی است. همچنین ادامه این سریال درباره فتوحات پسران رگنار است که هر کدام رویکردی متفاوت در حکمرانی دارند.

عکس های جدید تراویس فیمل بازیگر نقش راگنار سریال وایکینگ‌ها

راگنار سریال وایکینگ‌ها1 تراویس فیمل راگنار سریال وایکینگ‌ها

 

 

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + بیست =

دکمه بازگشت به بالا