;
فرهنگ و هنرهنرمندان

ماجرای عاشق شدن سوسن پرور و خواستگاری از پسر و علت نه شنیدن!

عاشق شدن سوسن پرور: سوسن پرور بازیگر طناز سینما و تلویزیون که به تازگی در فصل جدید جوکر 2 احسان علیخانی شرکت کرده است، در یک ویدیو وایرال شده در فضای مجازی صحبت های تامل برانگیزی را درباره زشت بودن، آرایش نکردن و ترس از ازدواج گفت که در ادامه فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان می خوانید. با مجله گفتنی همراه باشید.

ماجرای عاشق شدن سوسن پرور

سوسن پرور که در فیلم های رضا عطاران حضور ویژه ای دارد، در یک ویدیو از علت ازدواج نکردنش گفت:

سوسن پرور2

من یه فوبیای ازدواج دارم، چیزی که در اطرافم دیدم، همه زندگی‌ها یه میزان ناموفقی توش بود.

اگر ما یک قانون برابری زن و مرد زندگی زناشویی داشتیم شاید می‌تونست موفق‌تر باشه، خیلی می‌ترسم که ازدواج کنم و فرداش همسرم بگه که تو نمی‌تونی کار کنی.

ماجرای عاشق شدن سوسن پرور و خواستگاری از پسر

او در ادامه از عاشق شدن در سن نوجوانی و خواستگاری از عشقش چنین گفت: من تو سن 15 16 سالگی عاشق شدم، عشقی که با من بزرگ شد و هیچ وقت درش رو باز نکردم، خیلی تقدس داره برام. ناکام بودن اون عشق باعث شد اون لوندی‌ها و دلبرانه بودن دختر بودن رو توی اتاق بزارم و درش رو قفل کنم.

من رفتم ابراز عشق کردم به طرف مقابلم و گفتم که تو چقدر خوبی و به من حال خوب میدی، طرف مقابلم ترسید و فکر کرد که من یک دختر بدون چهارچوبم که بهش ابراز عشق کردم ولی من اینگونه دلم خواست زندگی رو تجربه کنم.

عاشق شدن سوسن پرور

سوسن پرور بازیگر طناز تلویزیون درباره بیشترین کامنت منفی که می گیرد صحبت کرد و گفت:

بیشترین کامنت‌های منفی من در مورد قیافمه که خیلی هم ارزشمند نیست چون من در شکل‌گیریش هیچ دخالتی نداشتم و در جایگاهی نیست که بخوام ارزیابی کنم.

بازیگر سریال های رضا عطاران درباره زیبایی چهره چنین گفت:

علت اینکه همه فکر می‌کنن من زیبا نیستم، اینه که من شروع کار تصویرم با یک سریالی به نام بزنگاه بود که اونجا تعمدا اون دختر زشت بود یا می‌تونم به جای کلمه زشت بگم بکر بود، همه من رو با اون تصویر به خاطر دارند، در حالی که من فکر می‌کنم آدم زشتی نیستم و به اندازه خودمم زیبام. هر آدم زیبایی‌هایی داره که من هم بی‌بهره نیستم از اون.

خانم بازیگر درباره نچرال بودن و چهره بدون عملش صحبت کرد و گفت:

من هیچ وقت آرایش نکردم و یه انتخاب بوده فکر می‌کردم که اگه صورت واقعییت باشه خیلی زیباتری و کسانی که دوست دارند آرایش کنند رو می‌پذیرم من احترام می‌ذارم و همون قدر هم دوست دارم که احترام بگذارند به من و آرایش نکردنم این استایل زندگی منه.

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا