;
فرهنگ و هنرهنرمندان

ایرج طهماسب و همسر و دختران جوانش در کانادا+ عکس

ایرج طهماسب و همسر: ایرج طهماسب متولد 1338 در تهران، مجری تلویزیون، بازیگر، کارگردان و فیلمنامه نویس ایرانی است. طهماسب فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. در بخش فرهنگ و هنر از سری مطالب هنرمندان تصاویری از ایرج طهماسب و همسر و دخترانش را مشاهده کنید. با مجله گفتنی همراه باشید.

وی فعالیت هنری اش را با بازی در فیلم آن سوی مه به کارگردانی منوچهر عسگری نسب در سینما آغاز کرد. او بازیگری، کارگردانی و نویسندگی فیلم هایی چون کلاه قرمزی و پسرخاله، یکی بود یکی نبود، دختر شیرینی فروش، کلاه قرمزی و سروناز ، زیر درخت هلو و کلاه قرمزی و بچه ننه را در کارنامه هنری اش دارد.

این هم جالبه: شهناز تهرانی “لیلا صمد آقا” بعد 52 سال کنار همسرانش در آمریکا + عکس و بیوگرافی

ایرج طهماسب و همسر و دختران جوانش

طهماسب همچنین در مجموعه های آرایشگاه زیبا، النگ و دولنگ، خانواده عجیب و کلاه قرمزی به نقش آفرینی پرداخته و در برنامه صندوق پست و اولین حضور شخصیت عروسکیِ کلاه قرمزی در تلویزیون، به عنوان مجری حضور داشته است.

او همسر مرجان مدرسی(منشی صحنه) می باشد و دو دختر به نام های گلناز و یاسمن دارد.

عکس های ایرج طهماسب و همسر و دخترانش

همسر ایرج طهماسب
ایرج طهماسب و همسرش
عکس خانوادگی ایرج طهماسب
همسر و دختران ایرج طهماسب
دختران ایرج طهماسب2
دختران ایرج طهماسب

 

سارا محبی

سارا محبی هستم فارغ التحصیل سینما از دانشگاه علم و فرهنگ علاقه زیادی به دنیای سینما و اخبار و مطالب این حوزه دارم. دوست دارم جدیدترین اخبار مرتبط با سلبریتی ها رو دنبال کنم و اون ها رو با شما عزیزان هم به اشتراک بگذارم. سایر علایق: نوشتن، نقاشی و یوگا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − سه =

دکمه بازگشت به بالا